سه شنبه 16 خرداد 1385

کاپيتان تيم ملی مکزيک: ايران خطرناک است، ايپنا

کلوديو سوارز، مدافع و کاپيتان تيم ملی مکزيک، در يک کنفرانس مطبوعاتی اظهار کرد که عدم شناخت از تيم های ايران و آنگولا مسال ای خطرناک است.

به گزارش گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ايران (ايپنا) و به نقل از رويترز، کلوديو سوارز مدافع تيم ملی مکزيک، حريف اول تيم ملی ايران در جام جهانی ۲۰۰۶، اظهار کرد:

از حضور در جام جهانی بسيار خوشحال هستم زيرا می دانم که اين آخرين جام جهانی برای من و حضور آخرم در تيم ملی است.

اين مدافع ۳۷ ساله که در يک کنفرانس مطبوعاتی صحبت می کرد، افزود: همه ما اميدواريم که اين جام جهانی بهترين تورنمنت مکزيک باشد.

سوارز که از حيث انجام بازی های ملی با ۸۰ بازی در رده دوم قرار دارد، ادامه داد: ما با تيم خوب پرتغال در يک گروه قرار داريم. از ايران و آنگولا چيز زيادی نمی دانيم و اين خطرناک است چون آنها به دليل آن که تيم های قدر گروه محسوب نمی شوند فشار کمتری را احساس می کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در ادامه خاطرنشان ساخت: مساله مهم اين است که اگر ما به عنوان يک تيم به مراحل بالاتر جام جهانی صعود کنيم. اين مساله فراتر از رکوردها و دستاوردهای شخصی است.

سوارز در پايان گفت: اگر ما در بازی اول پيروز شويم فشار تورنمنت های قبلی را فراموش می کنيم و من فکر می کنم سپس می توانيم بهترين بازی خود را ارايه دهيم و به مراحل خيلی بالاتر برسيم.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30314

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کاپيتان تيم ملی مکزيک: ايران خطرناک است، ايپنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016