شنبه 31 تير 1385

رکورد ايران در چند ماده در مسابقات دووميدانی باشگاههای کشور شکسته شد، ايرنا

شيراز، ايرنا ‪۸۵/۰۴/۳۱‬

در مرحله نخست دوازدهمين دوره مسابقات دو و ميدانی باشگاه‌های ايران که در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار شد، رکورد پرش سه‌گام ايران شکسته شد و در چند ماده، رکورد باشگاههای ايران بهبود يافت.


در پرش سه‌گام "افشين داغر حمادی" از تيم ملی حفاری اهواز، موفق شد با پرش به ميزان ‪ ۱۶‬متر و ‪ ۳۷‬سانتيمتر، رکورد اين ماده را به ميزان ‪ ۱۷‬سانتی بهبود بخشد.

رکورد قبلی اين ماده‌سال گذشته در مرحله نخست يازدهمين دوره اين رقابتها که در شيراز برگزار شد، توسط عليرضا حبيبی به ميزان ‪ ۱۶‬متر و ‪ ۲۰‬سانتيمتر بدست آمده بود.

در ماده پرتاب وزنه نيز مهدی شاهرخی از ذوب‌آهن اصفهان موفق شد با پرتاب به ميزان ‪ ۱۸‬متر و ‪ ۵۷‬سانتيمتر، به ميزان هفت سانتی متر رکورد باشگاه‌های کشور را بهبود بخشد.

در پرش ارتفاع امين حسين‌زاده رهبر از بوشهر موفق شد با پرش به ميزان دو متر و ‪ ۱۷‬سانتی متر، رکورد جوانان و باشگاه‌های ايران را به ميزان پنج سانتی متر بهبود بخشد.

در ماده ‪ ۱۵۰۰‬متر، سجاد مرادی از ذوب آهن اصفهان موفق شد با زمان سه دقيقه و ‪ ۴۴‬ثانيه و ‪ ۶۵‬صدم ثانيه به ميزان يک ثانيه و ‪ ۵۱‬صدم ثانيه رکورد باشگاه‌ها را بهبود بخشد.

در ماده پرش با نيزه نيز محسن‌ربانی از نفت‌تهران موفق‌شد با پرش به ميزان پنج متر و ‪ ۱۵‬سانتی متر، به ميزان چهار سانتيمتر رکورد باشگاه‌های ايران را بهبود بخشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مرحله نخست مسابقات دووميدانی باشگاههای‌ايران جمعه‌شب در ورزشگاه حافظيه شيراز با قهرمانی تيم نفت تهران پايان يافت و تيم‌های ذوب اهن اصفهان و استقلال تهران به ترتيب دوم و سوم شدند.

مرحله دوم اين رقابتها ‪ ۲۶‬مرداد سال ۸۵ در شهرستان ساری مرکز استان مازندران و مرحله نهايی ‪ ۲۴‬شهريور ماه در تهران برگزار می‌شود.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31046

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رکورد ايران در چند ماده در مسابقات دووميدانی باشگاههای کشور شکسته شد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016