پنجشنبه 5 مرداد 1385

رضا نادريان، مدال طلای مسابقات تکواندوی نوجوانان جهان را به گردن آويخت، ايلنا

تهران- خبرگزاری کار ايران

در اولين روز از مسابقات جهانی نوجوانان در ويتنام تيم ايران موفق شد, در وزن چهارم توسط رضا نادريان, صاحب مدال طلا شود.
به گزارش ايلنا, رضا نادريان؛ تکواندوکار وزن چهارم, ابتدا حريفی از کانادا را شکست داد و سپس در بازی دوم حريف تاجيکستانی را برد.
همچنين, در مرحله سوم به مصاف حريف ژاپنی رفت و موفق شد, اين بازی را به نفع خود به پايان برساند. بعد در مقابل مکزيک قرار گرفت و اين حريف را شکست داد و در بازی بعد مقابل آمريکا در امتياز طلايی پيروز شد و در فينال حريف تايلندی را در امتياز طلايی برد و صاحب مدال طلا شد.

در ساير مسابقات هم حسن آقازاده, در مقابل حريف يونانی نتيجه را ۶ بر ۴ واگذار کرد و حذف شد.
گفتنی است, در بخش دختران نيز مهين اسماعيل‌‏نژاد در وزن چهارم در مقابل حريفی از چين با نتيجه ۳ بر صفر شکست خورد و حذف شد که پيش از اين در خبرها, حذف سوسن حاجی‌‏پور اعلام شده بود که بدين وسيله تکذيب می‌‏شود.
آتيک معمارزاده, هم در وزن سوم ابتدا مقابل حريف استراليايی قرار گرفت و ۵ بر ۳ نتيجه را واگذار کرد و در بازی دوم مقابل حريفی از کره با نتيجه ۱۰ بر ۳ شکست خورد و حذف شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


امروز و در ادامه اين پيکارها حسين بيات در وزن اول موفق شد, استراليا را با نتيجه ۸ بر ۲ شکست دهد. در وزن دوم هم بانک نوذری با حاضر نشدن حريف افغانستانی پيروز شد و در بخش دختران دينا پوريونس در اولين بازی خود حريف يونانی را ۴ بر يک برد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31157

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رضا نادريان، مدال طلای مسابقات تکواندوی نوجوانان جهان را به گردن آويخت، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016