جمعه 31 شهريور 1385

فرهاد مجيدی و آرش برهانی برابر الوصل درخشيدند، فارس

خبرگزاری فارس: فرهاد مجيدی و آرش برهانی دو بازيکن ايرانی تيم فوتبال النصر، شب گذشته با درخشش خود در ديدار برابر تيم الوصل، اين تيم را تا آستانه شکست پيش بردند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در خرمشهر، بيش از ده هزار تماشاگر در ورزشگاه آل مکتوم دبی شاهد تکنيک زيبای فرهاد مجيدی در به هم ريختن نظام تيمی الوصل بودند.
النصر که ميزبان اين ديدار به عنوان ديدار دوم هفته اول ليگ امارات بود در دقيقه ۲۶ با فرار فرهاد مجيدی و پاس زيبای او به برهانی صاحب اولين گل خود شد.
۴ دقيقه بعد، برهانی تا آستانه گل دوم خود و تيمش پيش رفت که دروازه‌بان الوصل مانع از به ثمر رسيدن آن شد.
بازيکنان النصر در نيمه اول با پاس‌های کوتاه و ميدان‌داری فرهاد مجيدی و فشار بر بازيکنان ميانی و دفاع الوصل نيمه اول را با نتيجه يک بر صفر و با گل زيبای برهانی به رختکن رفتند.
در نيمه دوم الوصل فشار را برای فرار از شکست در آغاز فصل، از همان ابتدا آغاز کرد و خيلی زود در دقيقه ۵۴ توسط اوليويرای برزيلی به گل تساوی رسيد.
آنان بعد از اين گل خود را به آب و آتش زدند اما موفق به فتح دروازه آبی پوشان النصر نشدند.
از دقيقه ۷۵ النصر بازی خود را بر زردپوشان الوصل ديکته کردند اما آنها نيز توفيق چندانی بدست نياوردند.
در اين ديدار جدال علی محمود و سامی ربيع با برهانی برای مهار اين مهاجم تيزپا ديدنی بود که داور مسابقه در نيمه دوم بخاطر تکرار خطا بر روی برهانی به علی محمود کارت زرد داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


هولمان مربی آلمانی النصر پس از اين بازی از تکنيک دو بازيکن ايرانی تيم خود به نيکی ياد و گفت: در طول فصل اين زوج تکنيکی درخشش بيشتری برای النصر خواهند داشت.
گزارشگر تلويزيون ورزشی دبی بارها از تکنيک‌های زيبای مجيدی و برهانی تمجيد و از آنان به عنوان بازيکنان موثر النصر ياد کرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31515

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فرهاد مجيدی و آرش برهانی برابر الوصل درخشيدند، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016