سه شنبه 4 مهر 1385

رييس فدراسيون وزنه‌برداری: محروميت ايران منتفی شد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرمانی - همگانی


علی مرادی در اولين روز حضور درکشور دومينيکن و مذاکره با مسوولان فدراسيون جهانی گفت: ما فعاليت‌مان را در جهت رفع مشکل بوجود آمده آغاز کرديم که خوشبختانه در اولين گام توانستيم مانع از محروميت وزنه‌برداری ايران شويم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، علی مرادی، رئيس فدراسيون وزنه‌برداری ايران و عضو هيات رئيسه فدراسيون بين‌المللی وزنه‌برداری که هم اينک در دومينيکن، محل برگزاری مسابقات جهانی سال ۲۰۰۶ وکنگره سالانه IWF به سر می‌برد، در مورد فعاليت‌های صورت گرفته اظهار کرد: پس از بروز مشکل ناخواسته‌ايی که در اين رشته ورزشی بوجود آمد، سريعا با مسئولان سازمان تربيت بدنی و کميته ملی المپيک تشکيل جلسه داديم که در اين نشست اضطراری، رئيس سازمان تربيت بدنی تاکيد کرد به هر نحوی که شده از محروميت احتمالی اين رشته جهت حضوری قدرتمند در بازيهای آسيايی دوحه قطر و ميادين آتی جلوگيری کنيم.

دبير کل کنفدراسيون آسيا ادامه داد: از همين رو به اتفاق ايوانف، سر مربی تيم ملی در اولين ساعت ممکن راهی دومينيکن شديم و با پيگيری‌های مداوم توانستيم زمينه تشکيل جلسات فوق العاده را با تاماش آيان، رئيس فدراسيون جهانی و همچنين ديگر اعضای هيئت رئيسه فراهم کنيم و طی آن تمامی مشکلاتی که گريبان‌گير ورزش پاک مان شده را مطرح کنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو هيات رئيسه فدراسيون جهانی در مورد نظر ديگر اعضای هيات رئيسه و همچنين رئيس فدراسيون جهانی تصريح کرد: به خاطر منافع ملی و حساسيت موضوع و همچنين در پيش بودن رقابتهای مهم بين‌المللی، به هر ترتيبی که بود نظر مساعد آنها را در مورد عدم محروميت ايران جلب کرديم و تيم ملی وزنه‌برداری کشورمان می تواند طبق روال قبلی در ميادين برون مرزی حضور يابد.

مرادی در ادامه افزود: پس از حل شدن اين موضوع و منتفی شدن محروميت وزنه‌برداری ايران در تلاشيم تا ساير موارد را نيز با رايزنی و مذاکره حل وفصل کنيم.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31554

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رييس فدراسيون وزنه‌برداری: محروميت ايران منتفی شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016