شنبه 13 آبان 1385

انصاری فرد: پاداش ۱۵۰ ميليون تومانی به پرسپوليس رسيد، ايسنا

* به تماشاگران گفته بوديم که انصاريان را تشويق کنند
* بازيکنان ما از جان مايه می‌گذارند


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


مدير عامل باشگاه پرسپوليس تهران گفت: به موفقيت تيم مان در ديدار برابر با استقلال تهران اطمينان داشتيم.

محمد حسن انصاری فرد، در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، افزود: تيم پرسپوليس در هفته‌ی گذشته روند خوب و رو به رشدی را آغاز کرده بود و ما اطمينان داشتيم با توجه به توانايی و کوششی که بازيکنان پرسپوليس انجام می‌دهند،‌ در بازی با استقلال پيروز می‌شويم.

وی افزود: خوشبختانه در پرسپوليس، کادر فنی با هوشياری به کار خود ادامه می‌دهد، بازيکنان از جان مايه می‌گذارند‌ و از همه مهمتر هواداران پرسپوليس هستند که از ابتدای فصل به موفقيت تيم خود اطمينان داشتند. من اميدوارم با ادامه‌ی همين شرايط و حمايت هواداران در پايان فصل قهرمان شويم.

انصاری فرد در مورد ادامه‌ی بازی‌های پرسپوليس در ليگ برتر تصريح کرد: با مشورت دنيزلی مشکلات تيم را برطرف می‌کنيم، باشگاه همواره از تيم حمايت کرده است و اميدواريم از اين پس نيز بتوانيم موفقيت‌های تيم را ادامه دهيم.

انصاری فرد همچنين با اشاره به ساماندهی هواداران پرسپوليس در اين ديدار يادآور شد: به ليدرهای تيم اعلام کرده بوديم که در طول بازی، علی انصاريان بايد تشويق شود، که همين اتفاق نيز افتاد، البته در مورد نيکبخت واحدی اين مساله رعايت نشد و تماشاگران استقلال به وی پرخاش کردند که من اميدوارم مسوولان باشگاه استقلال با اين موضوع برخورد کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


انصاری فرد در پايان به ايسنا گفت:‌ طی صحبتی که با علی آبادی رييس سازمان تربيت بدنی داشتم وی اعلام کرد، که علاوه بر پاداش پيروزی، جايزه بازی جوانمردانه نيز به تيم پرسپوليس تعلق خواهد گرفت.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31961

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انصاری فرد: پاداش ۱۵۰ ميليون تومانی به پرسپوليس رسيد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016