چهارشنبه 15 آذر 1385

ژيمناست‌کار ايران پس از بيست سال در فينال بازی‌های آسيايی، ايسنا

بابايی:
مسوولان ورزش به فکر مدرن کردن تجهيزات باشند
در رده تيمی بهترين نتيجه‌ تاريخ را کسب کرديم



خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بازيهای آسيايی دوحه


سيدحميدرضا بابايی، تنها ژيمناست تيم ملی ايران که پس از بيست سال توانست به فينال تک اسباب (دارحلقه) بازی‌های آسيايی در دوحه راه يابد، گفت: کسب اين عنوان برای من خيلی مهم است، هر چند که می‌توانستم با تمرکز بيشتر بر روی سکوی پنجم يا ششم قرار بگيرم.

سيد حميدرضا بابايی با بيان اين مطلب به خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) در دوحه، گفت: ‌از هفت ماه گذشته تاکنون در اردوی بازی‌های آسيايی حضور داشتم و تصور می‌کنم اين عنوان تاريخی که پس از سال‌ها برای ايران به دست آمد، حاصل برنامه‌ريزی‌های کادر فنی تيم ملی و مسوولان فدراسيون بود.

وی افزود: در رده تيمی بهترين نتيجه‌ی تاريخ ژيمناستيک ايران را کسب کرديم. تيم ملی در اين رقابت‌ها نمره‌ی هفده کسب کرد، در حالی که ازبک‌ها که در مسابقات جهانی دانمارک و المپيک آتن، مدال کسب کرده بودند، پس از ايران قرار گرفتند.

وی در رابطه با حضورش در مرحله‌ی فينال مسابقات دار حلقه، گفت: کار اصلی من دوشنبه انجام شد که توانستم به فينال برسم و در روز فينال بدون استرس به صحنه آمدم. البته شانس مدال نداشتم اما، همين که توانستم به رده‌ی فينال برسم برای من دارای اهميت فراوانی است.

بابايی تصريح کرد: همگان ديدند که سطح مسابقات ژيمناستيک چگونه است و آنها از چه تجهيزاتی برای مسابقه برخوردارند. تصور می‌کنم قطعا مسوولان زيربط بايد هنگامی که به ايران بازگشتيم چاره‌انديشی اساسی برای مدرن کردن وسايل ژيمناستيک انجام دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: قطعا بايد در استان‌هايی مثل تهران، مازندران و قزوين که قطب ژيمناستيک در ايران هستند، ست کامل وسايل ژيمناستيک وجود داشته باشد.

بابايی اضافه کرد: برای ما جالب است که تنها در يک شهر و آن هم کرمان، ما توانستيم با چنين وسايلی تمرين کنيم.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32342

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ژيمناست‌کار ايران پس از بيست سال در فينال بازی‌های آسيايی، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016