يكشنبه 6 اسفند 1385

يزدانی خرم برای چهار سال سکاندار کشتی شد، مهر

- غيبت دبير و تعجب حاميان رقيب يزدانی خرم

مجمع عمومی فدراسيون کشتی در حالی ظهر امروز با پيروزی محمدرضا يزدانی خرم به پايان رسيد که حاميان رقيب وی در اين انتخابات از تعداد کم آرای کانديدای خود متعجب شدند.
به گزارش خبرنگارمهر، مجمع عمومی فدراسيون کشتی برای انتخاب رئيس چهار سال آينده اين فدراسيون از ساعت ۱۰ صبح امروز در محل آکادمی ملی المپيک و با حضور کيومرث هاشمی رئيس توسعه مرکز ورزش قهرمانی و روسای هيات ها و نمايندگان مختلف ورزشی برگزار شد که پس از ايراد سخنرانی کانديداها ، رای گيری انجام شد و محمدرضا يزدانی خرم از ۴۳ رای اخذ شده با ۳۱ رای موافق به عنوان رئيس جديد فدراسيون کشتی انتخاب شد.

نزديکترين رقيب او مرتضی فرجی با ۱۱ رای در جايگاه دوم قرار گرفت که با توجه به تلاش گسترده حاميان او برای کسب کرسی رياست فدراسيون کشتی اين تعداد رای برای آنها تعجب آور بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عليرضا دبير ديگر کانديدای حضور در انتخابات فدراسيون کشتی که حرف و حديث های فراوانی پيرامون حضورش بود در اين جلسه حضور نداشت تا رسما از رای گيری حذف شود.کلهر و زيارتی از کانديداهای ديگر اين انتخابات نيز در جلسه حضور نداشتند.

پيش از رای گيری برای انتخاب رئيس فدراسيون اکبر ايرانمنش، احمد دامغانی نژاد، سيد جواد رفوگر، خسرو زمانی و حميد رضا کلهر به نفع ديگر کانديداهای احراز رياست فدراسيون کشتی کناره گيری کردند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32833

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'يزدانی خرم برای چهار سال سکاندار کشتی شد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016