چهارشنبه 22 فروردين 1386

سپاهان برابر العين امارات شکست خورد، مهر

* اشتباهات دفاع سپاهان تمام شدنی نبود

تيم فوتبال سپاهان ايران با شکست برابر العين امارات اولين باخت خود در مرحله گروهی رقابتهای ليگ قهرمانان آسيا را متحمل شد .
به گزارش خبرنگارمهر، دراين ديدارکه ازساعت ۱۹:۱۵ دقيقه به وقت ايران در ورزشگاه خليفه بن زايد آل نهيان آغازشد، تيم فوتبال العين امارات موفق شد با نتيجه ۳ بر۲ برابرسپاهان ايران به پيروزی دست يابد.

علی احمد در دقيقه ۶، مسلم فايز در دقيقه ۴۴ و فرانک اونگ فيانک در دقيقه ۸۴ برای العين گلزنی کردند و سيد محمد سيد صالحی دردقيقه ۸ و عماد رضا در دقيقه ۶۵ گل های تيم سپاهان را به ثمر رساند.

در اين ديداربرخلاف دوبازی گذشته خط دفاع و دروازه بان تيم فوتبال سپاهان عملکرد ضعيفی داشتند و در به ثمر رسيدن هر ۳ گل ميزبان اشتباهات غيرقابل بخششی را انجام دادند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين اولين شکست تيم فوتبال سپاهان ايران درچارچوب رقابت های مرحله گروهی ليگ قهرمانان آسيا بود اما با توجه به اين باخت اين تيم اصفهانی تا اين لحظه با ۶ امتيازصدرنشين گروه D اين مسابقات است.

در دومين بازی اين گروه نيز دو تيم فوتبال الشباب عربستان و الاتحاد سوريه در ورزشگاه شاه فهد شهررياض برابرهم به ميدان می روند که درصورت پيروزی الشباب اين تيم عربستانی به صدرجدول اين گروه صعود می کند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33083

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سپاهان برابر العين امارات شکست خورد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016