شنبه 15 ارديبهشت 1386

رامين يزدانی، کودک ۶ ساله‌ ايرانی نابغه‌ گلف، ايسنا

اسحاقی:« رامين يزدانی» به عضويت تيم ملی درآمده است

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرمانی - همگانی

کودک ۶ ساله‌ی ايرانی که نابغه‌ی گلف است به عضويت تيم ملی نونهالان گلف ايران درآمد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، رامين يزدانی اسفيد واجانی از سال ۸۴ گلف را در ايران و به صورت رايگان در مجموعه انقلاب و زير نظر حسن کريميان که يکی از مربيان ايرانی است با مساعدت رييس فدراسيون گلف (عيسی اسحاقی) آموزش گلف را شروع کرد.

اين کودک ۶ ساله که مادرش کره‌ای و پدرش ايرانی است، اکنون يکی از بازيکنان خوب گلف بوده که دارای اسکور ۱۱۰ در گلف است و اين توانايی را دارد که با بازيکنان بزرگسال هم بازی کند.

رامين يزدانی اسفيد واجانی هم اکنون همراه با پدر و مادرش در ايران ساکن هستند و با به عضويت درآمدن در تيم ملی گلف نونهالان ايران تمرينات خود را آغاز کرده است.

گفتنی است، فدراسيون گلف کره به دنبال اين نابغه‌ی گلف ايرانی بوده است اما، با صحبت‌ها و توافقاتی که شده است پيشنهاد فدراسيون کره را رد کرده است.

رييس فدراسيون گلف با تشکر از همکاری مسوولان مجموعه‌ی انقلاب، در اين رابطه به خبرنگار ايسنا گفت: رامين يزدانی از سال ۸۴ آموزش گلف را آغاز کرده است و از استعدادهای ورزش گلف است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مهندس اسحاقی با بيان اين که مسوولان فدراسيون گلف کره به دنبال جذب اين نابغه ايرانی بودند، گفت: با صحبت‌هايی که بين دو طرف شد و با توجه به اين که پدر اين کودک ايرانی است، به عضويت تيم ملی نونهالان ايران درآمد و اميدوارم در آينده بتواند در سطح آسيا و حتی جهان برای کشور عزيزمان ايران افتخار بيافريند.

گفتنی است، از سال ۸۴ آموزش رايگان گلف در ايران آغاز شده و کشورمان به عنوان مبتکر اين طرح جايزه ۱۰ هزار دلاری را به خود اختصاص داده است.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33225

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رامين يزدانی، کودک ۶ ساله‌ ايرانی نابغه‌ گلف، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016