جمعه 4 خرداد 1386

با پيروزی بر قهرمان جهان در رقابت‌های اوپن استانبول؛ ارغوان رضايی، تنيسور ايرانی‌الاصل فرانسه به ديدار پايانی راه يافت

ايسنا - ارغوان رضايی، تنيسور ايرانی‌الاصل فرانسه با پيروزی برابر "ماريو شارا پووا" به ديدار نهايی مسابقه‌های اوپن استانبول راه يافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، ارغوان رضايی تنيسور ۱۹ ساله‌ی ايرانی‌الاصل فرانسه عصر امروز در ديدار نيمه نهايی مسابقه‌های تنيس اوپن استانبول موفق شد با نتيجه‌ی دو بر صفر ماريو شاراپووا دومين تنيسور برتر جهان را در دو گيم پياپی با نتايج ۶ بر ۴ و ۶ بر ۲ شکست داده و به ديدار نهايی رقابت‌ها راه يابد.

رضايی صبح امروز ونوس ويليام و مگان شاگنسی را شکست داده بود.

رضايی برای تصاحب جام تنيس استانبول با يلنا ديمنتيوا مصاف خواهد کرد.

***

ارغوان رضایی شاراپووا را شکست داد



بی بی سی - ارغوانی رضایی، تنیس باز ایرانی الاصل فرانسوی به فینال سابقات استانبول صعود کرد
ارغوان رضایی، تنیس باز ایرانی الاصل فرانسوی، موفق شد در دو ست متوالی ماریا شاراپووا نفر دوم جهان را شکست دهد و به فینال رقابت های تنیس استانبول راه پیدا کند.
رضایی نوزده ساله که در دور دوم با غلبه بر ونوس ویلیامز، قهرمان سابق ویمبلدون و اوپن آمریکا، شگفتی ساز شده بود، با پیروزی مقابل تنیس باز سرشناس روس و امید اول مسابقات ترکیه، پدیده این رقابت ها لقب گرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی بعد از ظهر پنجشنبه بیست و پنجم ماه مه (چهارم خرداد) با نتایج شش بر دو و شش بر چهار شاراپووا را برد و باید در دیدار فینال به مصاف دیگر حریف روس النا دمنتیه وا برود.

دمنتیه وا که امید دوم کسب قهرمانی مسابقات استانبول معرفی شده در دیدار نیمه نهایی هفت بر شش و شش بر دو آلونا بوندارنکو از اوکراین را شکست داد.

اگر رضایی بتواند در دیدار فینال حریف قدرتمند روس خود را شکست بدهد، برای اولین بار قهرمانی یکی از رقابت های WTA خواهد شد.

وی که در چند تورنمنت گذشته در دورهای اول از مسابقات حذف شده بود، پیش از شاراپووا در دور یک چهارم نهایی مگان شانسی از آمریکا را از پیش رو برداشته بود.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33331

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'با پيروزی بر قهرمان جهان در رقابت‌های اوپن استانبول؛ ارغوان رضايی، تنيسور ايرانی‌الاصل فرانسه به ديدار پايانی راه يافت' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016