پنجشنبه 22 شهريور 1386

احمدی نژاد: دولت بودجه ورزش را در سال آينده افزايش خواهد داد، فارس

خبرگزاری فارس: رئيس جمهور با بيان اينکه دولت همه تلاش خود را برای حمايت از ورزش کشور به ميدان خواهد آورد، گفت: دولت بودجه ورزش را در سال آينده افزايش خواهد داد.


به گزارش خبرنگار سياسی خبرگزاری فارس محمود احمدی نژاد رئيس جمهور که پيش از ظهر امروز پنجشنبه در مراسم تجليل از ورزشکاران تيم نوجوانان واليبال و بزرگسالان بسکتبال سخن می‌گفت اظهار داشت: همه دنيا بدانند که ملت ايران ملتی با ريشه‌های عميق در تاريخ، علم، ابتکار، نوآوری و دارای استعدادهای شگرف خدادادی است.
وی با بيان اينکه در طول تاريخ هر گاه ملت ايران متحد و يکپارچه تصميم به کاری گرفتند موفق به انجام آن شدند بيان داشت: هر گاه در شرايطی که همه قدرتها خواستند جلوی ملت ايران را بگيرند و ملت ايران سدها را شکست و امروز می‌بينيم که اين ملت خود را پيدا کرده و قدرت و توانمندی خود را شناخته است.
رئيس جمهور جوانان ايران زمين را پاکترين، مومن‌ترين، با استعدادترين و با همت ترين جوانان عالم دانست و گفت: اين جوانان هر جا تصميم به کاری گرفتند و وارد آن شدند با کمک خدا موفق به انجام آن کار شدند.
وی با اشاره به قهرمانی تيم واليبال نوجوانان ايران در مسابقات قهرمانی مکزيک، تصريح کرد: جوانان ايران با اقتدار و انديشه فکر و توکل به خدا قهرمان شدند و خدا خواست تا اقتدار جوانان ايران را که شايسته قهرمانی بودند به همه دنيا نشان دهند.
احمدی نژاد با بيان اينکه انسجام، همت، خود باوری و توکل به خدا رمز پيروزی جوانان و قهرمانان ما هست بيان داشت: آنچه که برای ما مهم است اينکه ديديم جوانان ما تمام توان خود را به ميدان آوردند و با شايستگی قهرمان جهان شدند.
رئيس جمهور با تاکيد بر اينکه دنيا بداند پيروزی جوانان و قهرمانان ايران تازه در آغاز راه است گفت: اين پيروزی‌ها با توکل به خدا و همت جوانان ايرانی در ساير رشته‌ها نيز ادامه و استمرار خواهد يافت.
وی با تاکيد بر اينکه جوانان و قهرمانان ايرانی بايد با همت خود در ساير رشته های ورزشی نيز سکوهای قهرمانی را فتح کنند گفت: ما حتی در مسئله علمی و هسته‌ای نيز شاهد تلاش و فعاليت جوانان خود می‌باشيم.
رئيس جمهور همچنين با اشاره به موفقيت قهرمانان دوچرخه سواری و دو ميدانی کشورمان بيان داشت: در بين قهرمانان دو ميدانی وقتی من خانمی را ديدم که با حفظ کرامت و شخصيت زن مسلمان به ميدان آمده و صاحب مدال شده واقعا متحول شدم و معتقدم که کار وی فوق قهرمانی بود.
رئيس جمهور همچنين با تاکيد بر اينکه دولت همه تلاش خود را برای موفقيت‌های ورزش در کشور به ميدان خواهد آورد گفت: دولت پيشيبان ورزش است و اين قهرمانی باعث شد که دولت بودجه ورزش را در سال آينده افزايش دهد.
احمدی نژاد با بيان اينکه ورزش در دنيای امروز فقط ورزش نيست اظهار داشت: امروز ورزش کار فرهنگی سياسی و ملی است و دشمنان نمی‌خواهند اسم ايران پر آوازه شود و پرچمی که نماد آزادی استقلال و عظمت ملت ايران است بر افراشته گردد.
در ابتدای اين ديدار علی آبادی رئيس سازمان تربيت بدنی، داورزنی رئيس فدراسيون واليبال و محمد مشحون رئيس فدراسيون بسکتبال به ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه و فدراسيون‌های مربوط خود پرداختند و از نگاه ويژه و حمايت‌های رئيس جمهور و دولت نهم از ورزش که باعث تقويت روحيه ورزشکاران می‌شود تقدير و تشکر کردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنين رئيس فدراسيون بسکتبال در اين ديدار از رئيس جمهور درخواست کرد که بودجه‌ای مناسبی برای اختصاص احداث يک سالن ويژه بسکتبال با امکانات مناسب داده شود.
در پايان اين مراسم رئيس جمهور هدايايی را به مسئولين کادر فنی و بازيکنان تيم نوجوانان واليبال و بزرگسالان بسکتبال اهدا کرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34248

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدی نژاد: دولت بودجه ورزش را در سال آينده افزايش خواهد داد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016