دوشنبه 30 مهر 1386

مسابقات دوچرخه سواري قهرماني جهان - مهدي سهرابي اولين طلاي جهاني را كسب كرد ، ايسنا

مهدي سهرابي در مسابقات قهرماني جهان، اولين مدال طلاي جهاني دوچرخه سواري ايران را كسب كرد.


به گزارش ايسنا، در اولين روز از مسابقات دوچرخه سواري قهرماني جهان كه در شهر مسكو در حال برگزاري است، در رشته‌ي اسكراچ به مسافت 15 كيلومتر مهدي سهرابي ملي پوش كشورمان توانست زودتر از ديگر رقبا از خط پايان بگذرد و با كسب 12 امتياز مدال طلاي جهاني اين رشته را از آن خود كند. پس از او اوسو الكسي از روسيه با 10 امتياز دوم شد و مدال نقره گرفت و امير زرگري ديگر ملي پوش كشورمان با 8 امتياز سوم شد و مدال برنز اين رشته را از آن خود كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در رشته‌ي 3 كيلومتر انفرادي نيز امير زرگري ملي پوش كشورمان با زمان 3 دقيقه و30 ثانيه و 823 هزارم ثانيه سوم شد و مدال برنز گرفت و مهدي سهرابي با زمان3 دقيقه و 30 ثانيه و 941 هزارم ثانيه در سكوي چهارم ايستاد.

در اين رشته الكساندر ليسوسكي از بلاروس با زمان 3 دقيقه و27 ثانيه و 709 هزارم ثانيه در سكوي نخست ايستاد و مدال طلا گرفت و سرگي ساكاواتيس ديگر هم تيميش دوم شد و مدال نقره گرفت.

در رشته تيم اسپرينت كه به مسافت 1000 متر برگزار شد، تيم ملي كشورمان مركب از محمود پراش، فرشيد فارسي نژاديان و حسنعلي ورپشتي با اختلاف بسيار اندك نسبت به تيم اول با زمان 1 دقيقه و 2 ثانيه و 1 هزارم ثانيه در جايگاه ششمي ايستاد و تيم آلمان با زمان 1 دقيقه و 1 ثانيه و 163 هزارم ثانيه در سكوي نخست ايستاد و مدال طلا گرفت و روسيه با زمان 1 دقيقه و 1 ثانيه و 474 هزارم ثانيه دوم شد و تيم مختلط آفريقائي با زمان 1 دقيقه و 1 ثانيه و 686 هزارم ثانيه سوم شد.

در ادامه اين مسابقات ملي پوشان كشورمان در رشته هاي كايرين و 200 متر سرعت با ديگر دوچرخه سواران جهان رقابت خواهند كرد.

در اين مسابقات حدود 200 دوچرخه سوار در قالب 16 تيم از جمله در مسكو در حال رقابت و ركابزني با يكديگر مي باشند.

عليرضا احمدي، محمد ابوحيدري، مهدي سهرابي، فرشيد فارسي نژاديان، محمود پراش، سيد مصطفي سيد رضائي، حسنعلي ورپشتي و امير زرگري دوچرخه سواران اعزامي به اين مسابقات هستند.


اين دوچرخه سواران را مهرداد صفرزاده به عنوان سرپرست، ولفرام ليندنر سرمربي، الكساندر تولومانوف مربي پيست و رضا حسن آبادي مكانيسين تيم همراهي مي‌كنند.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34581

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مسابقات دوچرخه سواري قهرماني جهان - مهدي سهرابي اولين طلاي جهاني را كسب كرد ، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016