يكشنبه 27 آبان 1386

پايان نخستين روز جام جهانی واليبال، شکست برزيل و ژاپن شگفتی های روز نخست، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرمانی - همگانی


اولين روز از رقابت‌های جام جهانی واليبال مردان ۲۰۰۷ با شکست تيم ملی برزيل، قهرمان دوره گذشته مسابقات و ژاپن، ميزبان رقابت‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، يازدهمين دوره‌ی رقابت‌های جام جهانی واليبال امروز در شرايطی در شهرهای سايتاما و ماتسوموتو آغاز شد که تيم‌های پورتوريکو، آمريکا، استراليا، بلغارستان، روسيه و تونس مقابل رقبای صاحب نام خود به برتری رسيدند.

تيم ملی برزيل که عنوان قهرمانی دوره گذشته رقابت‌ها را يدک می‌کشد در اولين روز مسابقات تنها در مدت ۹۳ دقيقه مقابل تيم ملی آمريکا تن به شکست داد.

گيلبرتو توگودی فيلهو، ملقب به ژيبا، کاپيتان تيم ملی برزيل در اين ديدار با کسب ۱۴ امتياز بهترين بازيکن تيمش بود و ويليام پريدی با کسب ۱۶ امتياز، امتيازآورترين بازيکن ميدان بود.

تيم ژاپن در حالی که در برابر ديدگان تماشاگرانش مقابل تيم ملی تونس به ميدان رفته بود، در نهايت سه بر دو شکست خورد تا ناکام بزرگ روز اول لقب بگيرد. در اين ديدار يکصد و بيست و پنج دقيقه‌ای کونوهيرو شيميزو برای ژاپنی‌ها ۲۸ امتياز و مارونه گارس با کسب ۲۰ امتياز، بهترين بازيکنان تيم تونس و ميدان شناخته شدند.

نتايج ساير مسابقات:

مصر صفر - پورتوريکو ۳
(۱۷ - ۲۵) (۱۹ - ۲۵) (۱۷ - ۲۵)

برزيل صفر - آمريکا ۳
(۲۶ - ۲۸) (۲۸ - ۳۰) (۲۰ - ۲۵)

استراليا ۳ - کره جنوبی ۲
(۲۲ - ۲۵) (۲۵ - ۲۰) (۲۳ - ۲۵) (۲۵ - ۲۰) (۲۹ - ۲۷)

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

بلغارستان ۳ - اسپانيا يک
(۲۵ - ۲۱) (۱۹ - ۲۵) (۲۵ - ۲۰) (۲۵ - ۱۷)

آرژانتين صفر - روسيه ۳
(۱۶ - ۲۵) (۲۲ - ۲۵) (۱۷ - ۲۵)

ژاپن ۲ - تونس ۳
(۲۵ - ۲۲) (۲۱ - ۲۵) (۲۵ - ۱۸) (۲۲ - ۲۵) (۱۴ - ۱۶)

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34920

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پايان نخستين روز جام جهانی واليبال، شکست برزيل و ژاپن شگفتی های روز نخست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016