سه شنبه 28 اسفند 1386

برنامه‌ي تيم ملي بسكتبال ايران تا المپيك پكن و سفر به چهار كشور اروپايي، ايسنا

تيم ملي بسكتبال ايران براي حضور مقتدرانه در بازي‌هاي المپيك پكن برنامه‌هاي مدوني را در پيش دارد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، براساس برنامه‌ي زمان بندي شده از سوي فدراسيون بسكتبال و رايكو ترومن، سرمربي صربستاني تيم ملي بسكتبال اين تيم با حضور 30 بازيكن تمرينات خود را پس از پايان تعطيلات نوروز در تهران آغاز مي‌كند. اين تيم به مدت شش هفته در سالن بسكتبال آزادي تمرين مي‌كند تا پس از حذف 14 بازيكن، با 16 بازيكن كار جدي‌تر خود را با شركت در اردوهاي تمريني مختلف اروپايي آغاز كند.

براساس تصميم‌گيري مسوولان فدراسيون بسكتبال و در جهت سهولت سفرها و پذيرش دعوتنامه‌هاي كشورهاي مختلف، تيم ملي در هر مقطع از اردوهاي خارج از كشور خود به دو منطقه نزديك سفر خواهد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كشورهاي ايتاليا و صربستان نخستين كشورهايي هستند كه ميزباني تيم ملي بسكتبال را برعهده خواهند داشت و پس از آن كرواسي و استوني ديگر تيم‌هايي هستند كه در برابر تيم ملي ايران قرار خواهند گرفت.

شركت در تورنمنت‌هاي بين‌المللي جام استانكوويچ و دايمون بال و بازي با تيم‌هاي مطرح جهان از جمله اسپانيا، آنگولا و چين قسمتي از برنامه‌هاي تيم ملي بسكتبال پيش از شركت در بازي‌هاي المپيك را تشكيل خواهد داد.

تيم ملي بسكتبال همزمان با مسابقات جام استانكوويچ به آمريكا هم دعوت شده است و در صورت موافقت سازمان تربيت بدني مي‌تواند به اين كشور سفر كند.

"رايكو ترومن" سرمربي تيم ملي بسكتبال كه به صربستان سفر كرده است از روز هفدهم فروردين ماه رسما كار خودش را آغاز خواهد كرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36217

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'برنامه‌ي تيم ملي بسكتبال ايران تا المپيك پكن و سفر به چهار كشور اروپايي، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016