پنجشنبه 22 فروردين 1387

دوچرخه سواری آسيا: حسين ناطقی به مدال طلا رسيد، مهر

نخستين روز از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسيا با کسب اولين مدال طلای ايران توسط حسين ناطقی در اوزاکای ژاپن آغاز شد.
به گزارش خبرنگار مهر، امروز و در نخستين روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسيا در اوزاکای ژاپن و در رشته ۴ کيلومتر انفرادی، حسين ناطقی با رکورد ۴ دقيقه و ۴۹ ثانيه و ۸۸ صدم ثانيه ضمن کسب نشان طلا، اولين مدال کاروان دوچرخه سواری ايران را در اين دوره از مسابقات بدست آورد. پس از وی الکسی کوليسوف از قزاقستان با ۴ دقيقه و ۵۰ ثانيه و ۴۸ صدم ثانيه و کونگ وونگ از کره جنوبی با ۴ دقيقه و ۵۱ ثانيه و ۳۷ صدم ثانيه مدال های نقره و برنز را دريافت کردند.

در رشته ۳ کيلومتر تعقيبی انفرادی جوانان نيز حامد قصاب زاده به دليل خستگی ناشی از سفر به مقامی بهتر از چهارمی دست نيافت. دراين رشته رکابزنانی از کره جنوبی، ژاپن وهنگ کنگ به ترتيب عناوين اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. چند نفر از رکابزنان کشورمان به همراه رئيس و دبير فدراسيون دوچرخه سواری شب گذشته عازم ژاپن شده بودند که در اين بين قصاب زاده بلافاصله پس از رسيدن به اوزاکا در پيست دوچرخه سواری اين شهر حاضر شد.

اولين روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسيا به دليل بارش شديد باران و مسقف نبودن پيست چوبی ۳۳۳ متری اوزاکا لغو و به روزهای آينده موکول شد. طبق برنامه اعلام شده از سوی کنفدراسيون دوچرخه سواری آسيا رکابزنان امروز بايد در ۶ رشته بزرگسالان، جوانان و بانوان با يکديگر مسابقه می دادند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حسين عسگری و قادر ميزبانی دو رکابزن عضو تيم پتروشيمی تبريز پس از کسب مقام قهرمانی در رقابت های تور ايست جاوای اندونزی صبح فردا به منظور حضور در مسابقات تايم تريل و استقامت جاده آسيا، تهران را به مقصد ژاپن ترک می کنند.

بيست وهفتمين دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی بزرگسالان و چهاردهمين دوره مسابقات جوانان آسيا با حضور ۲۵ تيم از صبح امروز در اوزاکای ژاپن آغاز شده و تا ۳۰ فروردين ماه پيگيری می شود. تيم ملی دوچرخه سواری ايران با ترکيب ۲۶ ورزشکار زن و مرد در اين پيکارها حضور دارد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36464

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دوچرخه سواری آسيا: حسين ناطقی به مدال طلا رسيد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016