دوشنبه 26 فروردين 1387

قطبي: ميدان را براي سودجويان خالي نمي‌كنم، فارس

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: براي رسيدن به هدفم تا آخرين نفس در تيم مي‌جنگم و ميدان را براي سودجويان خالي نمي‌كنم.

افشين قطبي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، اظهار داشت: دلم براي خودم نمي‌سوزد، بلكه به فكر هواداراني هستم كه مربيان و تمام بازيكنان را با حمايت هايشان، بزرگ مي‌كنند.

وي افزود: از شكست مقابل استقلال اهواز از صميم قلب ناراحتم و حتي بعد از بازي در دلم براي اين باخت گريه كردم؛ اما براي رسيدن به هدفي كه برايش به ايران آمدم تا آخرين نفس در پرسپوليس مي‌جنگم و ميدان را خالي نمي‌كنم تا بعضي‌ها سود جويي كنند.

قطبي ادامه داد: هرگز فكر نمي كرديم در اهواز چهار گل دريافت كنيم. در دقايق ابتدايي بازي با در اختيار گرفتن زمين و چند فرصت خوب كه يكي از آنها توسط خرسندي هدر داده شد، مي‌توانستيم برتري خود را در نيمه اول رقم بزنيم؛ اما با بي‌تجربگي و از دست دادن تمركز، گل‌ها را يكي پس از ديگري به استقلال اهواز هديه داديم.

وي با اشاره به جو ورزشگاه تختي اهواز تصريح كرد: به خيلي از شهرهاي ايران سفر كرده‌ و بازي در ورزشگاه ها و رويارويي با هواداران مختلف را تجربه كرده ام؛ اما در اهواز همه چيز متفاوت بود. حتي فحش خودرم ولي مثل بعضي از مربيان از روي نيمكت فرار نكردم و تا دقيقه 90 سر جايم نشستم.
قطبي درباره شايعه كم كاري عمدي برخي بازيكنان در برابر استقلال اهواز نيز گفت: معتقدم بازيكنان با تمام وجود در اهواز بازي نكردنند، به همين دليل قصد دارم در بازي تغييراتي در تركيب اعمال كرده و به جوان ترهاي تيم اعتماد كنم.

وي درباره شايعات اخير مبني بر حضور كريم باقري در كادر فني پرسپوليس و استعفاي استيلي تاكيد كرد: باقري فقط كاپيتان تيم من است و امكان ندارد به كادر فني بپيوندد. برخلاف شايعات استيليم نيز استعفا نداده و همچنان به دنبال يك هدف مشترك كه قهرماني پرسپوليس است، هستيم.

قطبي با تكذيب خبر درگيري اش با آقايي و خليلي ياد آور شد: با هر دو بازيكن صحبت كرده‌ام. با آنها هيچ مشكلي ندارم و فكر مي‌كنم آنها نيز با توجه به اينكه يكي از بهترين سال‌هاي بازي كردن را با حضور در تيم‌ ملي سپري مي‌كنند با من هم عقيده باشند.

وي در پايان گفت: اميدوارم با كمك تمام رسانه ها از حواشي فاصله بگيريم و به فكر كسب موفقيت در ديدارهاي آينده باشيم، چون هنوز براي پرسپوليس همه چيز تمام نشده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

قطبی تا پایان فصل در پرسپولیس ابقا شد - تغییر کادر فنی به صلاح نیست، مهر

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: من مثل همیشه از کادر فنی و سرمربی تیم حمایت می‎کنم و اعلام می‎دارم که تیم اگر هر 7 بازی باقیمانده را نیز با شکست پشت سر بگذارد از نظر من، آقای قطبی تا پایان فصل به عنوان سرمربی به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب کاشانی در خصوص جلسات دیروز و امروز خود با سرمربی تیم و مدیران و مشاوران باشگاه و نتایج آن گفت: در این جلسات به جمع بندی نظرات کارشناسان پرداختیم و نظر سنجی‎هایی که در خصوص عملکرد تیم پرسپولیس از کارشناسان و مردم صورت گرفته بود را با حوصله و دقت جمع بندی و در مورد آن بحث و تبادل نظر کردیم.

وی افزود: نتیجه این بررسی‎ها هم موید این مسئله بود که تغییر کادر فنی در حال حاضر به تیم ما کمک نمی‎کند و باید با پشتیبانی از کادر فنی و ایجاد روحیه همدلی و تقویت آن در تیم پرسپولیس شرایط را برای موفقیت تیم در بازیهای باقیمانده تا پایان فصل فراهم کنیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که نقش هیئت مدیره در این تصمیم گیری چه بوده است و نظر آنها در خصوص این رویکرد شما چیست، گفت: من به عنوان مدیر عامل باشگاه و با توجه به اختیاراتی که به مدیر عامل تفویض شده است، این تصمیم را از ابتدای فصل گرفته ام و تا پایان فصل نیز به آن پایبند خواهم بود، کما اینکه بررسی نظرات کارشناسان و مردم نیز تائید کننده این تصمیم است. درعین حال هیئت مدیره باشگاه به عنوان مرجعی بالاتر می‎تواند تصمیماتی را که به صلاح تیم است بگیرد و آنرا بررسی کند. علی‎ایحال تصمیم من به عنوان مدیرعامل باشگاه حمایت قاطع از کادر فنی تا پایان فصل است.

حبیب کاشانی با رد شایعاتی مبنی بر اضافه شدن کریم باقری و گزینه‎هایی دیگر به کادر فنی پرسپولیس تصریح کرد: آقای باقری از بازیکنان بسیار خوب و تاثیرگذار پرسپولیس هستند و همیشه به عنوان یک کمک بزرگ درکنار تیم ایفای نقش کرده‎اند. در صحبت‎هایی نیز که با کاپیتان ارزشمند تیم داشته‎ایم از ایشان خواسته ایم هر چه بیشتر و پررنگ ‎تر در خدمت تیم باشند، ولی اینکه به عنوان کمک مربی انجام وظیفه کنند برای این فصل مطرح نیست.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36511

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قطبي: ميدان را براي سودجويان خالي نمي‌كنم، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016