جمعه 30 فروردين 1387

پرويز مظلومی، سرمربی ابومسلم پس از شکست استقلال: برای استقلال تهران ناراحتم، فارس

خبرگزاری فارس: سرمربی تيم فوتبال ابومسلم مشهد گفت: به عنوان يک استقلالی از شرايط پيش‌آمده برای اين تيم ناراحتم.


به گزارش خبرگزاری فارس، پرويز مظلومی پس از پيروزی دو بر صفر برابر استقلال تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از نتيجه بازی راضی هستم و خدا را شکر می‌کنم که توانستيم هر سه امتياز مسابقه را کسب کنيم تا هواداران ابومسلم شاد شوند. زمانی که اين تيم را تحويل گرفتم در مکان شانزدهم بود و اکنون ابومسلم مدعی قهرمانی است.
وی افزود: قبول ندارم که استقلال امروز برتر از ما بازی کرد. ابومسلم فقط در لحظات آخر نيمه اول کمی دچار افت شد؛ اما گل اول را در زمان خيلی خوبی به ثمر رسانديم.
مظلومی در خصوص افت تيم استقلال تهران در فصل جاری عنوان کرد: به عنوان کسی که در اين تيم بازی کرده و زمانی مربی آن بوده است، از شرايط کنونی استقلال ناراحتم و نمی‌‌خواهم چيزی بگويم. فقط آرزو می‌کنم به زودی به روزهای اوج خود برگردد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرمربی ابومسلم با تأييد مذاکره با مسئولان باشگاه در خصوص مربيگری در فصل آينده گفت: مشکلات خانوادگی دارم. اگر بتوانم خانواده‌ام را به مشهد بياورم، فصل آينده‌ هم در ابومسلم مربيگری خواهم کرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36579

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پرويز مظلومی، سرمربی ابومسلم پس از شکست استقلال: برای استقلال تهران ناراحتم، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016