جمعه 27 ارديبهشت 1387

پرويز مظلومی: برای حضور در استقلال هيچ شرطی ندارم، هنوز برنامه‌ای ازمن نخواسته‌اند، ايسنا

- از چهار تيم ديگر ليگ برتر پيشنهاد دارم

سرمربی تيم فوتبال ابومسلم گفت: حضورم در استقلال تهران دوشنبه آينده مشخص می شود.

پرويز مظلومی که از سوی فتح‌الله زاده، مديرعامل باشگاه استقلال تهران به عنوان يکی از گزينه‌های مربيگری تيم استقلال معرفی شده است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهارکرد: فتح‌الله زاده چهارشنبه گذشته صبحت‌هايی را پيرامون حضورم در استقلال با من در ميان گذاشت و بنده گرچه دوری از تيم ابومسلم برای سخت است اما بطور شفاهی موافقتم را با اين پيشنهاد اعلام کردم. باشگاه استقلال هنوز هيچ برنامه کتبی در اين مورد نخواسته‌ است.

وی افزود: به عنوان يک استقلالی، هر موقع از من درخواست کمک شده است، دريغ نکردم و اين بار هم مثل گذشته هيچ شرط و شروطی برای پذيرش اين مسووليت ندارم. ظاهرا قرار است در جلسه اعضای هيات مديره باشگاه که دوشنبه آينده برگزار می‌شود، تصميم نهايی گرفته شود اما در هر صورت برای هر کسی که سرمربی استقلال می‌شود، آرزوی موفقيت می‌کنم.

مظلومی که شنبه (فردا) بايد در آخرين ديدار تيمش در ليگ‌برتر مقابل برق شيراز به ميدان رود، در اين باره به ايسنا گفت: بازی سختی در پيش داريم چرا که برق اکنون هم‌امتياز ماست و ما هم نمی‌خواهيم در اين بازی مثل ديدار برابر سايپا، همه موقعيت‌های گلزنی بازيکنان به هدر رود. ما می‌خواهيم رکورد پيروزی‌های خانگی و همچنين قهرمانی در نيم‌فصل دوم که دور از دسترس هم نيست را جشن بگيريم.

وی ادامه داد: برق هم تيم خوبی است که از بازيکنان جوان و شايسته‌ای بهره می‌برد. آنها خوب فوتبال بازی می‌کنند و ما بايد با تلاش فراوان و تمرکز بالا بر حريف چيره شويم. اکنون جدال ابومسلم و برق بر سر جايگاه چهارم و پنجمی جدول است که بدست آوردن آن جای افتخار دارد و حتی در صورت ارتقای سهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا، می‌تواند بسيار با اهميت باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرمربی ابومسلم مشهد در پايان گفت: در حال حاضر از دو تيم تهرانی غير از استقلال تهران و دو تيم شهرستانی حاضر در ليگ‌ برتر پيشنهاد همکاری دارم که در صورت کنسل شدن حضور در استقلال، سعی خواهم کرد بهترين گزينه را برای آينده‌ام بگيريم؛ اما مطمئن باشيد بعد از استقلال اولويت اول مظلومی، ابومسلم خواهد بود.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36909

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پرويز مظلومی: برای حضور در استقلال هيچ شرطی ندارم، هنوز برنامه‌ای ازمن نخواسته‌اند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016