يكشنبه 19 خرداد 1387

چهارمین شب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا - میهمانان خوشبخت بودند، فاینال اسپورت نیوز

چهارمین شب رقابت‌های مرحله‌ی مقدماتی جام جهانی 2010 در منطقه‌ی آسیا با موفقیت تیم‌های غرب آسیا و همچنین ایران و كره‌ی جنوبی همراه بود.

در گروه یك مسابقات نمایندگان غرب آسیا دست به كاری بزرگ زدند.تیم فوتبال قطر موفق شد در شهر پكن با تك گل كوئینتینا در دقیقه‌ی 14 از روی نقطه‌ی پنالتی میزبان خود چین را شكست دهد و عراق نیز با گلزنی عماد محمدرضا در دقیقه‌ی 27 موفق شد میهمان خود تیم قدرتمند استرالیا را 1 بر صفر شكست دهد.

در این گروه استرالیا و قطر با 7 امتیاز مكان‌های اول و دوم را به خود اختصاص داده‌اند.

در گروه دوم تیم فوتبال ژاپن در خانه‌ی عمان به تساوی 1 بر 1 رضایت داد.

در این دیدار ابتدا عمان با گل مبارك در دقیقه‌ی 11 از حریف خود پیش افتاد اما "اندو" در دقیقه‌ی 53 بازی را به تساوی كشاند.

تیم‌های بحرین و تایلند نیز از دقایقی پیش به مصاف یكدیگر رفتند كه این دیدار با تساوی بدون گل پیگیری می‌شود. در این گروه بحرین با 9 امتیاز صدرنشین است و ژاپن با 7 امتیاز دوم است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در گروه سوم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2010 آفریقای جنوبی كره‌ی شمالی در ادامه‌ی موفقیت‌های خود با تك گل "چول" در دقیقه‌ی 72 تركمنستان را شكست داد و كره‌ی جنوبی نیز با گل دقیقه‌ی 22 "پارك جی سونگ "از سد میزبان خود اردن گذشت.

در این گروه كره‌ی شمالی با 8 امتیاز صدرنشین است و كره‌ی جنوبی با 5 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته است.

در گروه چهارم ازبكستان با گل دقیقه‌ی 80 "گینریخ" موفق شد میهمان خود سنگاپور را با نتیجه‌ی 1 بر صفر شكست دهد و با 9 امتیاز صدرنشین شود.

در دیگر بازی این گروه تیم‌های عربستان و لبنان به مصاف یكدیگر می‌روند. عربستان با 6 امتیاز در جایگاه دوم گروه چهار قرار دارد.

در گروه پنجم این رقابت‌ها نیز تیم ملی ایران با گلزنی فریدون زندی در دقیقه‌ی 8 امارات را شكست داد و با 6 امتیاز در صدر گروه قرار گرفت.

در دیگر دیدار این گروه یكشنبه شب تیم ملی كویت میزبان سوریه خواهد بود.

تیم‌های امارات و سوریه (با یك بازی كمتر) در این گروه 5 امتیازی هستند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37189

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'چهارمین شب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا - میهمانان خوشبخت بودند، فاینال اسپورت نیوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016