چهارشنبه 5 تير 1387

كريمي: به دنبال تيتر شدن در روزنامه‌ها نيستم، فارس

هافبك تيم ملي فوتبال گفت: با كمك به معصومي، دنبال تيتر شدن در روزنامه‌ها نبودم.

علي كريمي هافبك تيم ملي فوتبال در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس، اظهار داشت: براي تيم ملي فوتبال آروزي موفقيت مي‌كنم. اميدوارم با برنامه‌ريزي مناسب، در مرحله دوم مقدماتي جام جهاني كه تيم‌هاي بسيار سخت و قدرتمند آسيايي در آن وجود داشته و براي حضور در جام جهاني از تلاشي دريغ نمي‌كنند، موفق باشد.

وي در خصوص به عهده گرفتن بخشي از هزينه درمان بابك معصومي افزود: با اين بازيكن در تيم فتح تهران همبازي بودم و از آن زمان رفاقت ما شروع شد. براي او كاري نكردم كه بخواهم درباره آن حرف بزنم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

كريمي عنوان كرد: به دنبال عقايد شخصي خودم هستم و به هيچ عنوان با كمك به معصومي، قصد خودنمايي و تيتر شدن در روزنامه‌ها را نداشتم چون اين موضوع يك وظيفه كوچك برايم بود.

هافبك تيم ملي فوتبال خاطر نشان ساخت: بايد قدر سرمايه‌ها را دانست. معتقدم يك ورزشكار تمام تلاش خود را براي پيراهن تيم ملي به كار مي گيرد. مسئولان نيز در دوران بازنشستگي يك ورزشكار، موظف هستند به هر طريقي كه شده، مانند كشورهاي ديگر، از او حمايت كنند.

علي كريمي در خصوص تيم آينده خود اظهار داشت: با تيم قطري يك سال ديگر قرارداد داشته و مشكلي در اين تيم ندارم؛ اما شايد در چند روز آينده تصميم جديدي بگيرم.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37391

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كريمي: به دنبال تيتر شدن در روزنامه‌ها نيستم، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016