شنبه 15 تير 1387

استقلال - پرسپولیس در لیگ بانوان، شیرزنان

نائب رئیس فدراسیون فوتبال در بخش بانوان از حضور قطعی تیم استقلال و مذاکره برای حضور پرسپولیس در لیگ فوتبال خبر داد.

فريده شجاعي در مصاحبه با شیرزنان در این رابطه گفت: مدتی است به دنبال رضایت مسئولین این دو باشگاه برای حضور تیمهایشان در لیگ فوتبال هستیم که تا کنون فتح الله زاده رضایت خود را به ما اعلام کرده است. البته قبلا با کاشانی نیز صحبت کرده بودیم ولی اکنون مجددا باید با مصطفوی مذاکره کنیم تا اگر ایشان هم رضایت دادند این تیم نیز به جمع تیمهای لیگ اضافه شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی ادامه داد: برای رشد فوتبال بانوان، توسعه ليگ را در دستور کارمان قرار دادیم و بر این اساس در دو رده جوانان و بزرگسالان، ليگ را راه اندازی می کنیم.

شجاعي تصريح كرد: درمجمعي كه اواخر تير ماه با حضور مديرعامل باشگاه‌ها برگزار می شود این مسئله را عنوان می کنیم و امیدوارم بتوانیم رضایت باشگاههای سراسر ایران را جلب کنیم..

مربی "تمام عیار" برای فوتبال ایران

رييس كميته فوتبال بانوان ايران اواخر خرداد خبر داده بود که به زودي مربي آلماني تبار تيم ملي به ايران مي‌آيد. اما با گذشت حدود 15 روز از آن زمان هنوز خبري از كوردلا نشده است. فريده شجاعي در گفت و گو با شيرزنان گفت: شرايط براي حضور ايشان هماهنگ نشد چون او هنوز جواب ايميلي را كه ما زديم نداده است.

وی افزود: ما با او صحبت‌هاي مقدماتي را كرده‌ايم و منتظر پاسخ هستيم. ما شرايط او را پذيرفته ايم و حتي از 21 ارديبهشت ماه بچه‌هاي تيم براي اردو آماه هستند. اما شاید او با تیم دیگری قرارداد بسته باشد.

وی همچنین خاطر نشان كرد: مربي خارجي گرفتن بسيار مشكل است زيرا ما مربي خوب مي‌خواهيم و مربي خوب ممكن است شرايط ما را نپذيرد. ما هر مربي‌اي را نمي‌آوريم و يك مربي تمام عيار مي‌خواهيم.

البته كوردلا نیز مثل مربي قبلي تيم، سابقه چندان درخشاني ندارد. وي از بازيكنان تيم ملي آلمان بوده و به گفته شجاعي مربي دسته سه پسران و تيم‌هاي دسته دو دختران در آلمان است. در آخر شجاعي با ذكر اينكه ما هنوز در حال پيگيري و تماس مكرر با كوردلا هستيم گفت: نتيجه‌ي نهايي به زودی مشخص مي‌شود و اگر نتوانستيم با او هماهنگ كنيم، سراغ كس ديگري مي‌رويم.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37552

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'استقلال - پرسپولیس در لیگ بانوان، شیرزنان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016