سه شنبه 18 تير 1387

قرارداد فرزاد آشوبی با مس کرمان فسخ شد، بازگشت به پرسپوليس با نظر مظلومی، مهر

هافبک فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس پس از فسخ قراردادش با مس کرمان بازگشت دوباره خود به جمع سرخپوشان را منوط به موافقت و رضايت قلبی پرويز مظلومی عنوان کرد.
فرزاد آشوبی پس از فسخ قراردادش از سوی کميته انضباطی فدراسيون فوتبال با باشگاه مس کرمان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بيان اين مطلب افزود: من از مباحث مربوط به آيين نامه بی اطلاعم و تخصصی در اين ارتباط ندارم. زمانی که هم با تيم مس کرمان قرارداد امضا کردم نمی دانستم عملی که مرتکب شده ام خلاف مقررات است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی در پاسخ به اين پرسش که " آيا امکان دارد با شرايط موجود مجددا به تيم پرسپوليس بازگردی؟"، گفت: من برای تصميم گيری در اين خصوص نظر پرويز مظلومی را جويا خواهم شد و قطعا با رضايت قلبی وی به پرسپوليس باز می گردم. من به خاطر علاقه و اعتمادی که به پرويز مظلومی داشتم به مس آمدم. مظلومی برای من فردی ارزشمند است که بدون رضايت او به پرسپوليس باز نمی گردم.

وی با رد احتمال تمديد قرارداد خود با باشگاه مس کرمان گفت: با شناختی که از اخلاقيات پرويز مظلومی دارم، شک ندارم که وی با آگاهی از تمايلات من و برای آينده فوتبالم با بازگشت دوباره من به پرسپوليس موافقت خواهد کرد.

آشوبی خاطر نشان کرد: به هيچ عنوان فکر نمی کردم بازگشتم به پرسپوليس تا اين اندازه زود رقم بخورد و در کمتر از ۱۰ روز دوباره به اين تيم بازگردم. شايد تمام اين اتفاقات خواست خدا بود که مربی محترمی چون افشين قطبی به پرسپوليس بازگردد، مرا بخواهد و قراردادم اين چنين لغو شود تا دوباره پرسپوليسی شوم.

قرارداد فرزاد آشوبی با مس کرمان برخلاف مقررات ليگ حرفه ای در تهران به ثبت رسيده بود و گروه ورزشی مهر روز گذشته از اين قرارداد غير قانونی پرده برداشت تا امروز کميته انضباطی قرارداد اين بازيکن با مس کرمان را فسخ کند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37585

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قرارداد فرزاد آشوبی با مس کرمان فسخ شد، بازگشت به پرسپوليس با نظر مظلومی، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016