يكشنبه 17 شهريور 1387

افشين قطبی: ‌ايران امتياز شيرينی از عربستان گرفت، فارس


خبرگزاری فارس: سرمربی تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: ملی پوشان ايران با کسب يک امتياز شيرين در زمين عربستان، نتيجه ای مطلوب کسب کردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش خبرگزاری فارس، افشين قطبی پس از تمرين امروز اظهار داشت:‌ همانگونه که پيش‌بينی می‌کردم فوتبال آسيا و تيم‌ها بسيار به هم نزديک هستند و ديديد که کره شمالی چطور در مقابل امارات ظاهر شد و زنگ خطر را به صدا در‌ آورد.
وی افزود:‌ با توجه به بازی اول تيم ملی ايران در راه جام جهانی يک امتياز در زمين عربستان برای ايران بسيار شيرين بود و اکنون با روحيه بالا می توانند در بازی‌های آينده موفق‌تر شوند.
قطبی ادامه داد: در خصوص نقاط ضعف و قوت تيم ملی نظری نمی‌دهم چون سرمربی نيستم؛ ولی مطمئن هستم کارشناس به قدری در ايران وجود دارد که در مورد مسايل مختلف حرف‌های زيادی خواهند زد.
قطبی تاکيد کرد: بازيکنان خوبی داشتيم که می‌توانستند به تيم ملی کمک کنند؛ اما نظر نهايی را سرمربی تيم ملی بايد اعلام کند.
وی در پايان تصريح کرد: در صورتی که پله به ايران نيايد، يکی از اسطوره‌های فوتبال دنيا را برای دربی شصت و پنجم به ايران خواهيم آورد. در بين اين گزينه‌ها نام‌های زيادی وجود دارد که يکی از آنها زيدان است. به همين علت هماهنگی‌های لازم را انجام داديم و يک هفته قبل از دربی اسطوره ‌بزرگی که به ايران می آيد را معرفی خواهيم کرد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/38249

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'افشين قطبی: ‌ايران امتياز شيرينی از عربستان گرفت، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016