پنجشنبه 27 فروردین 1383

ضرب‌‏الاجل بن‌‏لادن به غربي‌‏ها؛ سه ماه ديگر مهلت داريد از سرزمين‌‏هاي اسلامي خارج شويد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران
رهبر شبكه القاعده با ارسال پيامي صوتي به شبكه‌‏هاي تلويزيوني الجزيره قطر و العربيه امارات، تأكيد كرد انتقام خون رهبر جنبش مقاومت اسلامي فلسطين(حماس) را مي‌‏گيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش سرويس بين‌‏الملل ايلنا، اسامه بن‌‏لادن رهبر شبكه تروريستي القاعده همچنين در اين پيام صوتي، ضمن انتقاد شديد از اسرائيل به علت ترور شيخ احمد ياسين، قول داد انتقام خون اين رهبر معنوي را از" آمريكا" بگيرد.
بن‌‏لادن در اين نوار تأكيد كرده است: اگر كشورهاي اروپايي دست از تجاوز به مسلمانان بردارند القاعده نيز حملات بر ضد اين كشورها را متوقف مي‌‏كند.
وي در اين پيام با ارائه پيشنهاد صلح به دولت‌‏هاي اروپايي در قبال توقف حملات بر ضد مسلمانان، تصريح كرد: آتش‌‏بس، آمريكا را در برنخواهد گرفت زيرا اين كشور در همه جا بر ضد مسلمين جنگ به راه انداخته است.
بن‌‏لادن در اين پيام صوتي خاطرنشان كرده است: اين صلح كه آمريكا از آن مستثناست بر اساس تعهد كشورهايي بنا خواهد شد كه قول دهند از حمله به مسلمين و دخالت در امور آنها خودداري كنند.
وي افزود: درهاي صلح تنها از تاريخ انتشار اين نوار صوتي به‌‏مدت سه ماه باز خواهد بود و مبارزات ما پس از اين مدت براي اخراج آخرين سرباز از اراضي كشورهاي اسلامي آغاز خواهد شد.
رهبر شبكه تروريستي القاعده ادامه داد: قرارداد صلح، پاسخ مثبتي به اقدامات اخير است زيرا نظرسنجي‌‏هاي اخير نشان‌‏داده كه بسياري از ملت‌‏هاي اروپايي راغب به صلح هستند.
وي در مورد كساني كه به اين صلح تن در ندهند، هشدار داد: يك مشت پيشگيري بهتر از يك دريا درمان است.
بن‌‏لادن از علما و بازرگانان راست‌‏كردار خواست تا با تشكيل تشكلي از كشورهاي اروپايي بخواهند تا با قضاياي مسلمين و در رأس آنها مسأله فلسطين با عدالت برخورد كنند.
وي اضافه كرد: رهبران سياسي در آمريكا و اروپا آنچه را در فلسطين رخ مي‌‏دهد انكار مي‌‏كنند ولي نمي‌‏دانند كه اين كار به خونريزي‌‏هاي بيشتري خواهد انجاميد.
رهبر القاعده در ادامه با اشاره به اعزام ارتش‌‏هاي آمريكايي و اروپايي به سرزمين‌‏هاي اسلامي، گفت: آنها مي‌‏آيند تا آدم بكشند و همه را به‌‏خاطر منافع شخصي خود مانند بازرگانان جنگي و خون‌‏خواراني چون هاليبرتون به قتل برسانند.
وي تصريح كرد: شركت‌‏هاي بزرگ آمريكايي از جمله شركت‌‏هايي مانند هاليبرتون و همدستانش كه سودهاي فراواني از قِبل جنگ عراق به جيب زده‌‏اند، تنها برنده اين جنگ هستند.
بن‌‏لادن رئيس‌‏جمهور آمريكا را دروغگويي خواند كه مي‌‏گويد ما از آزادي بدمان مي‌‏آيد و فقط با هدف قتل، دست به قتل و كشتار مي‌‏زنيم.
وي با اشاره به حملات 11 سپتامبر 2001 در نيويورك و واشنگتن و 11 مارس سال جاري در مادريد، افزود: عمليات‌‏هايي كه القاعده به آن دست مي‌‏زند پاسخي است به آنچه ديگران در فلسطين، عراق و افغانستان انجام مي‌‏دهند.
بن‌‏لادن در پايان گفت: جنگ با روس‌‏ها در پي حمله آنها به افغانستان و چچن آغاز شد و آنچه در نيويورك انجام گرفت نيز به علت حمايت آمريكا از اسرائيل و حمله به جزيره‌‏العرب صورت گرفت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/6459

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ضرب‌‏الاجل بن‌‏لادن به غربي‌‏ها؛ سه ماه ديگر مهلت داريد از سرزمين‌‏هاي اسلامي خارج شويد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016