شنبه 2 خرداد 1383

چلبي با رد اتهام ارايه اطلاعات به ايران: ايران براي دستيابي به اطلاعات از آمريكا به ما نياز ندارد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي خارجي - ايران در جهان
روزنامه‌ي المستقبل به نقل از احمد چلبي با رد اتهامات مربوط به ارايه‌ي اطلاعات نظامي به ايران نوشت: اين اتهامات دروغ و بي‌اساس است.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين روزنامه‌ي چاپ لندن به نقل از احمد چلبي، رهبر كنگره‌ي ملي عراق و عضو شوراي حكومت انتقالي عراق تاكيد كرد: ايران براي دستيابي به اطلاعات از آمريكا به ما نياز ندارد و ما كار بدي در قبال متحدانمان انجام نداده‌ايم.
المستقبل به نقل از چلبي نوشت: اخبار منتشر شده ساختگي است و از سوي سازمان مركزي اطلاعات آمريكا (سيا) ترتيب داده شده است؛ چرا كه ما موفق شديم آنها در عراق شكست دهيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين در حالي است كه شبكه تلويزيوني سي.بي.اس روز گذشته ادعا كرده بود كه احمد چلبي اطلاعات سري را در زمينه‌ي مسايل نظامي به ايران منتقل كرده است.
اين شبكه تلويزيوني مدعي شد كه بر اساس اطلاعات موثق، چلبي شخصا اين اطلاعات بسيار حساس را به ايراني‌ها ارايه داده است و با اين كار زندگي آمريكايي‌ها را در معرض خطر قرار داده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/8039

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'چلبي با رد اتهام ارايه اطلاعات به ايران: ايران براي دستيابي به اطلاعات از آمريكا به ما نياز ندارد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016