پنجشنبه 8 مرداد 1383

مايكل مور، بوش را به سينما دعوت كرد، بامداد

«مايكل مور» با يك نامه سرگشاده كه روى سايت خود گذاشته است، فرصت را مغتنم شمرد و «جورج بوش» را كه عازم ويلايش در كرافورد تگزاس براى گذراندن تعطيلات تابستانى است دعوت كرد كه با او به ديدن فيلم «فارنهايت ۱۱ـ۹» بيايد. البته هنوز نوبت اكران فيلم در كرافورد نرسيده است، ولى امروز (چهارشنبه) در خانه صلح كرافورد (مركز فعاليت گروه هاى صلح طلب) به نمايش گذاشته مى شود.
مور در نامه اش براى تشويق بوش به پذيرفتن دعوت نوشت: بازگشايى فيلم در كرافورد، اين فرصت را به وجود مى آورد كه كمى چيپس، سالسا و يك عالم حقيقت گير ما بيايد.
وى همچنين نوشته است: اگر شما محبت كنيد و دعوت ما را بپذيريد، اين شانس را نيز به من مى دهيد كه شخصاً از شما تشكر كنم كه يكى از سه «محور بازيگر» من شده ايد ـ همراه با «ديك چنى» معاون رئيس جمهور و «جان اشكرافت» دادستان كل. و توجه كنيد كه تعدادى از بامزه ترين ديالوگ هاى فيلم مال خودتان است. مى توانيم اين را هم جشن بگيريم كه فيلم من تا به حال ۱۰۰ ميليون دلار فروش كرده است. ممنون مى شوم اگر اين دعوت را بپذيريد و از تعطيلات خود ـ هرچقدر هم كه طول بكشد لذت ببريد.
مور به شبكه تلويزيونى «سى.ان.ان» گفت: مردم آمريكا مى دانند كاخ سفيد و رسانه ها، حقيقت را از آنها مخفى كردند. به اين جهت به ديدن فيلم من مى روند.
مور در بوستون در تعدادى از ميتينگ هاى دموكرات ها شركت كرد، ولى مستقيماً نگفت به جان كرى رأى بدهند، اما گفت به بوش و «رالف نيدر» رأى ندهند!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مور خودش عصر امروز (چهارشنبه) در سالن صلح كرافورد حاضر مى شود و قول داده است اگر بوش دعوت او را قبول كند، شخصاً براى او پاپ كورن درست كند. فيلم او با فروش ۱۰۰ ميليون دلار ركورد فروش فيلم هاى مستند را شكست و يكى از قول هاى مايكل مور به اين ترتيب به حقيقت پيوست. او به هنرمندان گفته بود نترسند كه اگر خلاف جريان شنا كنند موقعيت هنرى و امكانات مالى و شهرت خود را زير فشار مديران شركت ها و هاليوود از دست مى دهند.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/10494

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مايكل مور، بوش را به سينما دعوت كرد، بامداد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016