چهارشنبه 4 شهریور 1383

فراخوان آيت‌الله العظمي سيستاني: بايد آمريكايي‌ها از نجف خارج شوند و امنيت به مردم بازگردد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس سياسي خارجي - ايران
آيت‌الله العظمي سيستاني كه مي‌خواهد هر چه سريع‌تر به نجف اشرف برسد؛ از آحاد ملت عراق خواست توجه خود را به نجف اشرف معطوف كنند و آنها كه مي‌توانند خود را به اين شهر برسانند تا فجايع تلخ و خون‌بار اين شهر مقدس پايان يابد.
حجت الاسلام و المسلمين شهرستاني،‌ نماينده‌ي تام الاختيار حضرت آيت‌الله العظمي سيستاني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) با اعلام اين مطلب و فراخوان اظهار داشت: آيت‌الله سيستاني اصرار داشتند كه با اولين پرواز ممكن به سوي عراق رهسپار شوند، تيم پزشكان پس از آنكه روز گذشته ايشان را معاينه كردند، به وي اجازه‌ي بازگشت به عراق را دادند، از اين رو ايشان امروز راهي عراق شده‌اند تا با حضور مستقيم خود، روند حوادث تلخ و تاسف‌بار نجف اشرف را به نفع مردم عراق به پايان ببرند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

شهرستاني افزود: آيت‌الله العظمي سيستاني تاكيد كرده است كه تمام مردم عراق همت و توجه خود را به نجف اشرف معطوف كنند و در صحنه حاضر شوند و آنها كه مي‌توانند به اين شهر مقدس بروند تا اشغالگران آمريكايي از شهر خارج شوند، حرمت حرم حفظ شود، خون‌ريزي‌ها پايان يابد و امنيت به مردم بازگردد.
اين فراخوان در حالي مطرح مي‌شود كه راه‌حل‌هاي ديگر براي خروج اشغالگران و بازگشت امنيت به نتيجه نرسيده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11259

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'فراخوان آيت‌الله العظمي سيستاني: بايد آمريكايي‌ها از نجف خارج شوند و امنيت به مردم بازگردد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016