چهارشنبه 11 شهریور 1383

گروگان‌گيران در روسيه تهديد كردند در ازاي كشته شدن هر يك از اعضاي خود 50 كودك را به قتل خواهند رساند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس بين‌الملل - فرامنطقه‌يي
گروگان‌گيران در روسيه تهديد كرده‌اند در ازاي كشته شدن هر يك از اعضاي خود 50 كودك را خواهند كشت. اين تهديد گروگان‌گيران پس از آن مطرح شد كه نيروهاي امنيتي روسيه كل منطقه را محاصره كرده و هر لحظه احتمال حمله‌ي آنها وجود دارد.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) خبرنگار العربيه اظهار داشت: گروگان گيران رسما به دولت روسيه هشدار دادند در صورت استقرار نيروهاي امنيتي در اطراف اين مدرسه و نيز در ازاي كشته شدن هر يك از اعضاي خود در اين درگيري‌ها، 50 كودك را به قتل خواهند رساند.
وي تصريح كرد: به رغم اين تهديد، درگيري‌هاي مسلحانه ميان اين افراد با نيروهاي امنيتي روسيه در حال افزايش است، به طوري كه اين افراد توانستند يك نفر بر زرهي روسي را به صورت كامل منهدم كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خبرنگار اين شبكه هم‌چنين گفت: گروگان گيران افرادي بسيار حرفه‌يي و آموزش ديده هستند و بر اساس اطلاعات بدست آمده سلاح‌هاي سنگين و پيشرفته‌ در اختيار دارند و در تهديدات خود نسبت به كشتن گروگان‌ها هم بسيار جدي به نظر مي‌رسند.
از سوي ديگر جدايي طلبان چچن با صدور بيانيه‌اي هر گونه وابستگي اين افراد مسلح به خود را رد كردند.
هم‌چنين بر اساس گزارشات رسيده گروگان گيران 15 تن از كودكان را آزاد كرده‌اند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11543

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گروگان‌گيران در روسيه تهديد كردند در ازاي كشته شدن هر يك از اعضاي خود 50 كودك را به قتل خواهند رساند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016