سه شنبه 17 شهریور 1383

درخونبارترين حمله‌ طي 4ماه گذشته؛ در تهاجم گسترده رژيم صهيونيستي به غزه 14فلسطيني شهيد و بيش از 25تن زخمي شدند،ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس بين‌الملل - منطقه‌يي
تانك‌ها، هلي‌كوپترها و جنگنده‌هاي رژيم صهيونيستي بامداد امروز (سه‌شنبه) منطقه‌اي را در غزه كه ادعا كردند اردوگاه آموزشي حماس بوده است، مورد حمه قرار دادند كه طي آن 14 فلسطيني به شهادت رسيدند. اين خونبارترين حمله‌ي رژيم صهيونيستي عليه فلسطينيان طي چهار ماه گذشته بوده است.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از خبرگزاري رويتر، چند دستگاه تانك با گلوله و موشك حومه‌ي شهر "شجاعيه" در غزه را كه رژيم صهيونيستي مدعي است مقر حماس است، هدف قرار دادند.
براساس اين گزارش، در پي اين حمله اصلي‌ترين بيمارستان غزه مملو از مجروحان شده است. تاكنون بيش از 25 تن شامل مبارزان فلسطيني و نيز مردم رهگذر، زخمي شده‌اند.
مشير المصري، سخنگوي حماس در اين باره به رويتر گفت: اين جنايت زشت اسراييل را بدون مجازات نخواهيم گذاشت. اين جنگي آشكار و علني ميان صهيونيست‌ها و ما است.
وي گفت: اين جنايت خونين، موج جديدي از خشونت و تجاوز عليه مردم ما و فرزندانمان است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رژيم صهيونيستي مدعي شده است كه نيروي هوايي به اين دليل به اين منطقه در مرز اسراييل حمله كرده كه حماس از آن براي آموزش مبارزان ضداسراييل و نيز ساخت بمب استفاده مي‌كرده است.
اين رژيم هم‌چنين مدعي شده كه رهبر ان بلندپايه‌ي حماس در اين اردوگاه فعاليت داشته‌اند.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11693

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'درخونبارترين حمله‌ طي 4ماه گذشته؛ در تهاجم گسترده رژيم صهيونيستي به غزه 14فلسطيني شهيد و بيش از 25تن زخمي شدند،ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016