جمعه 20 شهریور 1383

ايمن‌‏الظواهري در آستانه سومين سالگرد وقايع 11 سپتامبر : خواهان شکست آمريکا در افغانستان و عراق هستيم، ايلنا

تهران-خبرگزاري کار ايران
مرد شماره دو القاعده در آستانه سومين سالگرد وقايع 11 سپتامبر آمريکا از ادامه حملات عليه اين کشور خبر داد.
به گزارش سرويس بين‌‏الملل ايلنا، پس از گذشت سه سال از وقايع تروريستي 11 سپتامبر در آمريکا، نوار ويدئويي‌‏اي از "ايمن الظواهري"، مرد شماره دوي القاعده و معاون "بن لادن"، رهبر شبکه تروريستي القاعده، پخش شد.
در اين نوار ويدئويي که روز گذشته از شبکه تلويزيوني الجزيره پخش شد، "الظواهري" مهمترين مساله زمان حاضر را شکست آمريکا در عراق و افغانستان بيان کرد و گفت: نيروهاي آمريکايي بين دو ميدان آتش قرار گرفته‌‏اند، آنها در اين دو کشور مي‌‏مانند, خون مي‌‏ريزند و در نهايت عقب نشيني مي‌‏کنند. دوران امنيتي براي آمريکا به پايان رسيده است.
به گزارش شبکه خبري الجزيره قطر، "الظواهري" در ادامه افزود: آنها زماني باز مي‌‏گردند که واشنگتن به جنايات خود عليه مسلمانان عراق افغانستان و فلسطين پايان دهد. برنامه آمريکا اين است که دنياي عرب و دنياي اسلام را در هم شکند. آمريکا بخشي از شبه جزيره عربستان، مصر و دارفور در سودان را وارد درگيري کرده‌‏است.
آمريکا و هم پيمانانش بايد آماده حملات شهادت طلبانه باشند؛ چراکه تمامي مناطق جنوبي و شرقي افغانستان به دست نيروهاي شبه نظامي ما افتاده است. آنها از اينکه مستقيما مجاهدين ما را دستگير کنند، امتناع مي‌‏کنند.
در اين مناطق حملات متعددي عليه نيروهاي غربي و دفاتر انتخاباتي صورت گرفته است.
"الظواهري" اعلام کرد: بدون کمک ارتش پاکستان، سربازان آمريکايي پيش از اين از افغانستان بيرون انداخته مي شدند. مبارزان ما به ويژه در افغانستان از حمايت مردمي برخوردار شده‌‏اند.
در نوار پخش شده از اين شبکه تلويزيوني، "الظواهري" در کنار يک اسلحه سنگين از نوع AK-74 که قابليت شليک نارنجک را دارد، نشسته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

طي دو سال گذشته، هر سال نواري صوتي از سوي شبکه الجزيره در روز 10 سپتامبر با صداي "اسامه بن لادن" پخش شده است.
گفتني است؛ در حمله هوايي روز پنج شنبه نيروهاي پاکستاني به يک اردوگاه القاعده در مرز افغانستان دست کم 50 مهاجم القاعده کشته شدند. احتمال مي‌‏رود، "بن لادن" و "الظواهري" در مناطق مرزي افغانستان و پاکستان مخفي شده باشند.
د رحملات تروريستي سال 2001 در آمريکا نزديک به 3 هزار نفر کشته شدند.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/11821

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ايمن‌‏الظواهري در آستانه سومين سالگرد وقايع 11 سپتامبر : خواهان شکست آمريکا در افغانستان و عراق هستيم، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016