پنجشنبه 16 مهر 1383

رئیس اداره اطلاعات آلمان : عراق در آستانه جنگ داخلی قرار دارد، خبرگزاری مهر

رئیس اداره اطلاعات آلمان درخصوص بروز جنگ داخلی در عراق هشدار داد .
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه مورگن پست ، " آگوست هانیگ " رئیس اداره اطلاعات جمهوری فدرال آلمان در گفتگو با شبکه تلویزیونی آ ار د با اعلام این مطلب افزود : اوضاع امنیتی عراق همچنان وخیم است و باید برای بهبود آن تدبیر خاصی اتخاذ شود .

هانیگ همچنین تصریح کرد : یکی از راههایی که برای پایان دادن به وضعیت کنونی عراق به ذهن می رسد یافتن یک راهکار عملی برای مبارزه با تروریسم است .

رئیس اداره اطلاعات آلمان در ادامه این گفتگو خاطر نشان ساخت : برلین آمادگی خود را برای مشارکت در مبارزه همه جانبه با تروریسم اعلام می دارد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت افغانستان گفت : تسریع در بهبود وضعیت افغانستان و برقراری ثبات و امنیت در این کشور از جمله مواردی است که همواره برای آلمان حائز اهمیت بوده است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رئیس اداره اطلاعات آلمان افزود : برلین به همین منظور نیروهای حافظ صلح خود را در این کشور مستقر کرده و برای مشارکت در بازسازی این منطقه از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد .

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/12792

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رئیس اداره اطلاعات آلمان : عراق در آستانه جنگ داخلی قرار دارد، خبرگزاری مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016