سه شنبه 5 آبان 1383

کاندو لیزارایس مشاورامنیت ملی جرج بوش : زمان آن فرا رسیده که عرفات از سمت خود کناره گیری کند، خبرگزاری مهر

کاندو لیزارایس مشاورامنیت ملی جرج بوش گفته است زمان آن فرا رسیده که یاسر عرفات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از سمت خود کناره گیری کند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازشبکه خبری الجزیره، درشرایطی که اسراییل خود را آماده می کند تا طرح تخلیه نوار غزه را اجرا کند، کاندو لیزا رایس مشاورامنیت ملی بوش ازرهبران کشورهای همکاری کننده با یاسرعرفات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواسته تا وی را تحت فشار بگذارند تا از سمت خود کناره گیری کند.

رایس طی سخنانی درچارچوب رقابتهای انتخاباتی جرج بوش رئیس جمهوری آمریکا درجمع حامیانش گفت: اومی تواند عرفات را که سالهاست خواهان بازگرداندن سرزمین فلسطین به صاحبان اصلی شان است قانع کند که فلسطینیها به سرزمین خود دست یافته اند اما زمان آن فرا رسیده است که رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ازسمت خود کناره گیری کند.

مشاورامنیت ملی آمریکا اظهارداشت: چنانچه عرفات استعفا کند نخست وزیر مستقل تشکیلات خودگردان اقدام به بازسازی نیروهای امنیتی فلسطینی خواهد کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رایس نیروهای امنیتی فلسطین را به فساد متهم کرد ومدعی شد: این نیروها نه تنها قادرنیستند به جای نیروهای اسراییلی، وظایف امنیتی خود را انجام دهند، بلکه موجب بروزمشکلات امنیتی برای مردم فلسطین می شوند .

وی درمورد موضع آمریکا درقبال رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: این سخن را باید کسانی که با عرفات ارتباط دارند به وی بگویند و ما با آنها نیستیم.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/13558

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کاندو لیزارایس مشاورامنیت ملی جرج بوش : زمان آن فرا رسیده که عرفات از سمت خود کناره گیری کند، خبرگزاری مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016