پنجشنبه 19 آذر 1383

اعزام 180 ناظر انتخاباتی اتحادیه اروپایی و کمک 20 میلیون دلاری آمریکا در آستانه انتخابات فلسطین، مهر

اتحادیه اروپایی و آمریکا در نظر دارند با اعزام ناظران انتخاباتی و ارائه کمک مالی در انتخابات آتی فلسطین مشارکت داشته باشند .
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اینترنتی مجله اشپیگل ، خاورمیانه پس از در گذشت " یاسر عرفات " رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین همچنان به کمکهای جامعه بین الملل نیاز دارد .

به نوشته این منبع خبری اتحادیه اروپایی در نظر دارد در آستانه برگزاری انتخابات 9 ژانویه حدود 180 ناظر به این منطقه اعزام کند .

اشپیگل افزود : اولین گروه از اتحادیه اروپایی به ریاست " میشل راکارد " نخست وزیر اسبق فرانسه به منطقه خاورمیانه سفر خواهند کرد .

منابع آگاه در اتحادیه اروپایی روز گذشته در بروکسل اعلام کردند که اتحادیه اروپایی برای اعزام این تعداد از ناظران مبلغ 5/2 میلیون یورو هزینه می کند .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

این مجله آلمانی در ادامه نوشت : سخنگوی کاخ سفید نیز روز گذشته اعلام کرد که آمریکا مبلغی بالغ بر 20 میلیون دلار برای انتخابات آتی فلسطین هزینه خواهد کرد . این دومین باری است که آمریکا کمک مالی را بطور مستقیم به این منطقه ارائه می دهد .

کنگره آمریکا تا کنون حدود 75 میلیون دلار بطور غیر مستقیم به فلطسین کمک کرده است .

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/15333

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اعزام 180 ناظر انتخاباتی اتحادیه اروپایی و کمک 20 میلیون دلاری آمریکا در آستانه انتخابات فلسطین، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016