سه شنبه 8 دی 1383

بن لادن خواستار تحريم انتخابات عراق شد، خبرگزاري فارس

رييس شبكه تروريستي القاعده با تمجيد از "ابومصعب الزرقاوي" خواستار تحريم انتخابات اين كشور شد.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از دبي، "اسامه بن لادن" در نوار صوتي كه روز گذشته از شبكه تلويزيوني "الجزيره" پخش شد، هشدار داد هر عراقي كه راي بدهد "كافر" قلمداد خواهد شد.
اين در حالي است كه اظهارات بن لادن بلافاصله از سوي كميسيون انتخاباتي عراق محكوم شد و اين كميسيون همچنين از الجزيره بخاطر پخش اين نوار صوتي انتقاد كرد.
در نوار صوتي منتسب به رييس القاعده آمده است:‌ «برادر مجاهد ابو مصعب الزرقاوي امير سازمان القاعده در سرزمين بين‌النهرين است.»
بن لادن در اين پيام از زرقاوي به عنوان "امير مجاهدين" ياد كرده و تاكيد كرد: «برادراني كه در گروه وي در آنجا هستند بايد به سخنان وي گوش فرار دهند و از وي تبعيت كنند براي آنچه كه خير است.»
بن لادن با تمجيد از عمليات زرقاوي در عراق عليه آمريكا و دولت مرتد "اياد علاوي" گفت: «ما در سازمان القاعده از دست ياري كه به سوي ما دراز مي‌شود بشدت استقبال مي‌كنيم.»
در پيام بن لادن آمده است: «همه مي‌دانند كه قانون اساسي از سوي "پل برمر" (حاكم آمريكايي عراق پس از جنگ) تحميل شده است و قانون قبل از اسلام است. زيرا در آن تاكيد شده كه اسلام نبايد منبع اصلي قانونگذاري باشد.»
وي گفت:‌ «پس هر كسي كه بخواهد در اين انتخابات مشاركت كند، كافر است.»
بنا بر اين گزارش، كميسيون انتخاباتي عراق در واكنش سريع به اظهارات بن لادن تاكيد كرد كه انتخابات در 30 ژانويه برگزار خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

"عادل العالمي" يكي از اعضاي كميسيون انتخاباتي عراق كه وظيفه نظارت بر انتخابات را بر عهده دارد، گفت: «ما مي‌دانيم كه بن لادن تروريست است و مي‌خواهيم كار خود را انجام دهيم و بر برگزاري انتخابات در زمان مقرر تاكيد داريم.»

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16157

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بن لادن خواستار تحريم انتخابات عراق شد، خبرگزاري فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016