چهارشنبه 9 دی 1383

گروه الزرقاوي : اگر يكي از تيرهاي ما به هدف نخورد، تيرهاي ديگري براي حكيم خواهيم داشت، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس بين‌الملل - منطقه‌يي

گروه متعلق به ابومصعب الزرقاوي در عراق، مسووليت سوء قصد به جان سيدعبدالعزيزحكيم، رييس بزرگترين حزب شيعه در عراق را برعهده گرفت.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، گروه القاعده در عراق در اطلاعيه‌اي اعلام كرده است كه يكي از اعضايش يك حمله‌ي انتحاري نزديك دفتر سيدعبدالعزيز حكيم، رييس مجلس اعلاي انقلاب اسلامي عراق انجام داده است كه منجر به كشتن 15 تن و زخمي شدن بيش از 50 تن ديگر شده است.
در اين اطلاعيه آمده است: دوشنبه صبح يكي از شيرهاي شهادت طلب ما متعلق به گروه "جهاد دو رودخانه‌اي در عراق"، به منظور پاك سازي يكي از سمبل‌هاي خيانت آمريكايي‌ها، اقدام به عمليات كرد.
در ادامه‌ي اين اطلاعيه آمده است: حكيم! ما به تو اعلام مي‌كنيم كه اگر يكي از تيرهاي ما به هدف نخورد، تيرهاي ديگري براي تو خواهيم داشت.
سيدعبدالعزيز حكيم هنگام اين حمله در دفترش حضور نداشت و آسيبي نديد.
روزنامه‌ي السفير - چاپ لبنان - نيز با انتشار اين اطلاعيه آورده است: در اين اطلاعيه حكيم يكي از "مرتدان سابق و كسي كه بستر لازم جهت ورود آمريكايي‌ها به خاك عراق را مهيا كرده"، معرفي شده و آمده است كه حكيم در كشتن بسياري از مردم مسلمان فلوجه با حمايت "امام كافران سيستاني" دست داشته و اين همان چيزي است كه بر هيچ كس مخفي نيست!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين اطلاعيه با استناد به يكي از آيه‌هاي قرآن ذكر شده است: ببينيم ظالمان به كدام پناهگاه پناه مي‌برند.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/16203

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گروه الزرقاوي : اگر يكي از تيرهاي ما به هدف نخورد، تيرهاي ديگري براي حكيم خواهيم داشت، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016