سه شنبه 20 بهمن 1383

بر خلاف گزارش‌هاي قبلي؛ خبرنگار ايتاليايي به گروگان‌گرفته شده در عراق به قتل رسيد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس بين‌الملل - منطقه‌يي
پايگاه اينترنتي متعلق به شبه نظاميان عراقي كه خبرنگار ايتاليايي را به گروگان گرفته‌اند، اعلام كرد كه اين گروه گروگان خود را كشته‌اند.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، اين گزارش به امضاي گروهي متفاوت از گروهي كه قبلا مدعي به گروگان گرفتن جوليا سگرنا، خبرنگار ايتاليايي شده بود، رسيده است.
سازمان جهاد پيش از اين مسووليت گروگان گيري سگرناي 50 ساله را به عهده گرفته بود اما اطلاعيه‌اي امروز (سه‌شنبه) به امضاي گردان مجاهدين در عراق رسيده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين اطلاعيه آمده است: برادران شما در گردان مجاهدين خبرنگار ايتاليايي جوليا سگرنا را پس از اين كه اطمينان پيدا كرده است كه وي براي سربازان كافر آمريكايي جاسوسي مي‌كند، كشته است.
در اين اطلاعيه تاكيد شده اين قتل پيامي براي دولت آمريكا مي‌باشد و اين سرنوشت تمامي جاسوسان خواهد بود.
در اين اطلاعيه هم‌چنين به دولت ايتاليا درباره‌ي ادامه همكاري با آمريكايي‌ها در جنگ عراق هشدار داده شده و در پيام جهاديون آمده است: مسيرتان را تا آزادي آخرين نقطه از سرزمين مسلمانان ادامه دهيد و بدانيد كه اشغال عراق آغازي براي پايان آمريكايي‌ها، به خواست خداوند خواهد بود.
اين در حالي است كه در پايگاه اينترنتي سازمان جهاد پيش از اين اطلاعيه‌اي مبني بر قول آزادي سگرنا به دليل اثبات عدم جاسوسي وي منتشر شده بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/18044

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بر خلاف گزارش‌هاي قبلي؛ خبرنگار ايتاليايي به گروگان‌گرفته شده در عراق به قتل رسيد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016