چهارشنبه 19 اسفند 1383

کوفی عنان: سازمان ملل متحد باید حزب الله را به عنوان نیرویی تاثیرگذار در نظر بگیرد، مهر

عنان اعلام کرد: سازمان ملل متحد باید حزب الله را به عنوان نیرویی که در اجرای قطعنامه سازمان ملل مبنی بر خروج تمام نیروهای سوری از لبنان و خلع سلاح شورشی ها موثر است، در نظر بگیرد.
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روزنامه سیاتل تایمز، کوفی عنان در پاسخ به سوالی در رابطه با خلع سلاح حزب الله که روز سه شنبه قدرت خود را در یک تظاهرات مدافع سوریه در بیروت به نمایش گذاشت، این مطلب را بیان کرد.

عنان گفت: جهان باید قبول کند که در هر جامعه گروههای متفاوت، دیدگاههای متفاوت دارند. البته ما باید همانطور که رو به جلو حرکت می کنیم، مراقب نیروهایی که در جامعه لبنان فعال هستند، باشیم.

کوفی عنان درجمع خبرنگاران گفت: البته حزب الله هم همانطور که از شعارهای روی پلاکارهایشان مشخص بود، با قطعنامه شورای امنیت به طور کامل مخالف نیستند، اما همانطور که گفتم آنها گروهی در جامعه لبنان هستند که در زمان اجرای قطعنامه باید مراقب آنها باشیم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به نوشته این روزنامه آمریکایی، گروه حزب الله، گروهی لبنانی و طرفدار فلسطین است که ازسوی ایران تاسیس شده و از جانب جامعه شیعیان لبنان به شدت تحت حمایت می باشد.

در همين زمينه:

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19141

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کوفی عنان: سازمان ملل متحد باید حزب الله را به عنوان نیرویی تاثیرگذار در نظر بگیرد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016