دوشنبه 9 خرداد 1384

نتايج اوليه‌ي انتخابات پارلماني در بيروت از پيروزي سعد حريري خبر مي‌دهد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - منطقه‌يي


مردم بيروت در انتخابات پارلماني‌شان به رفيق حريري نخست وزير فقيد اين كشور و سعد حريري، كسي كه بعد از وي پرچم لبنان را به دست گرفت، يك صدا گفتند: ما با توايم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از شبكه‌ي الجزيره، نتايج اوليه‌ي انتخابات پارلماني در سه شعبه‌ي بيروت حاكي از پيروزي سعد حريري است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به محض انتشار اخبار پيروزي وي، هزاران تن از مردم به منزل رفيق حريري در قريطم رفته و در آنجا فرياد شوق برآوردند.

سعد حريري در سخناني به آنها گفت: امروز وحدت ملي را پايه گذاري مي‌كنيم. پيروزي امروز ما بسياري از مردمي را كه سعي در پنهان كردن حقيقت داشته‌اند، خواهد ترساند. ما مي‌دانيم كه چه كساني حريري را كشته‌اند. خون حريري پايمال نخواهد شد.

وي در ادامه، اين پيروزي را به متحدانش و در راس آنها وليد جنبلاط رهبر حزب سوسياليست تقدمي نيروهاي لبنان، جنبش اصلاحات و تمامي احزابي كه در 14 مارس گذشته با وي بوده‌اند، تبريك گفت.

شمارش بيش از 75 درصد از آراء صندوق‌هاي راي در اولين شعبه‌ي انتخاباتي نشان داد كه سعد الحريري، 35 هزار راي و حيران تويني 25 هزار راي به دست آورده‌اند.

نتايج شمارش آرا در شعبه‌ي دوم بيروت نيز حاكي از رقابت شديد ميان دكتر عاطف مجدلاني، نامزد فهرست حريري و نجاح وكيم نماينده‌ي سابق پارلمان است كه در جريان شمارش در اين شعبه، فهرست حريري 20 هزار راي و نجاح وكيم نصف راي فهرست حريري را به خود اختصاص داده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23474

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نتايج اوليه‌ي انتخابات پارلماني در بيروت از پيروزي سعد حريري خبر مي‌دهد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016