چهارشنبه 6 اردیبهشت 1385

زرقاوي براي اولين بار در يك نوار ويديويي ظاهر شد، ايسنا

"آمريكا در عراق شكست خواهد خورد
دولت عراق مزدور و بازيچه‌ي آمريكاست"



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - منطقه‌يي


ابومصعب الزرقاوي براي اولين بار در يك نوار ويديويي ظاهر شد و متعهد شد كه آمريكا را در عراق شكست دهد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از پايگاه اينترنتي ايلاف، ابومصعب الزرقاوي رهبر تشكيلات القاعده در عراق، در اولين نوار ويديويي خود كه در آن تصويرش به نمايش گذاشته شده و در يك پايگاه اينترنتي پخش شد، تاكيد كرد: با ياري خدا آمريكا را در عراق شكست مي‌دهيم و آنها را پست، حقير و شكست خورده از سرزمين دو رودخانه‌اي بيرون مي‌رانيم.

وي افزود: دولت آمريكا و در راس آن بوش پرچمدار صليبيون و تمامي كساني كه در حيطه‌ي او از يهود و صليبي و مرتد و مخالف قرار دارند، بايد بدانند كه هرگز در سرزمين اسلام جايگاهي نخواهند داشت.

زرقاوي بوش را مورد خطاب قرار داده و اظهار داشت: به فرمان خدا هرگز در جنگ عليه مجاهدان پيروز نخواهي شد. ما در عراق خواهيم جنگيد و چشمانمان به بيت‌المقدس خواهد بود و مي‌دانيم كه سرانجام شمشير، پيروز خواهد شد.

وي هم‌چنين در اين نوار ويديويي 30 دقيقه‌يي، ضمن هشدار به نيروهاي شبه نظامي عراق تاكيد كرد: هر كه به اين تشكيلات بپيوندد، چيزي جز شمشير در انتظارش نخواهد بود.

وي با اشاره به تشكيل شوراي مجاهدين در عراق تصريح كرد كه اين شورا متعلق به تمامي مبارزان صادق است.

زرقاوي در اين نوار ويديويي به همراه جمعي از همراهانش به بررسي آخرين تحولات شهر الرمادي پرداخته و يكي از فرماندهان اصلي اين شبكه در نوار ويديويي تاكيد كرده كه زرقاوي با يكي از فرماندهانش در خصوص حوادث اخير در اين شهر و عمليات‌هاي مبارزان صحبت كرده است.

اين فرمانده‌ي گروه جهاد در سرزمين دو رودخانه‌اي خاطر نشان كرد: عمليات مذكور در شهر الرمادي واكنشي به سفر نمايندگان كفر (كاندوليزا رايس وزير امور خارجه‌ي آمريكا و جك استرا وزير امور خارجه‌ي انگليس) به عراق بود.

وي هم‌چنين با با هشدار نسبت به تشديد حملات‌شان، دولت جديد عراق را رد كرده و آن را بازيچه‌ي آمريكا خواند كه همانند " خنجري سمي

" در قلب جهان اسلام است.

زرقاوي گفت: هر دولت جديدي كه در عراق روي كار آيد، چه شيعيان منفور باشند و يا كردهاي صهيونيست و يا خائناني از اهل تسنن، بازيچه و مزدور صليبيون هستند و خنجري زهرآلود در قلب امت اسلامي خواهد بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

زرقاوي خطاب به اهل تسنن در عراق گفت: خداوند شما را انتخاب كرده تا در سرزمين‌تان جهاد كنيد و درهاي بهشت را به روي شما گشوده است، بنابراين اي مجاهدان اين درها را نبنديد.

وي هم چنين در اين نوار از ساخت دو موشك با برد 40 و 50 كيلومتر به نام‌هاي "+قاعده 1+" و "قدس 1" خبر داد كه قرار است در آينده از آنها استفاده شود.

اين اولين نوار ويديويي از زرقاوي است كه خود وي در آن نمايش داده مي‌شود. تمامي نوارهاي قبلي منصوب به وي صوتي بوده است.

دنبالک: http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/29776

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'زرقاوي براي اولين بار در يك نوار ويديويي ظاهر شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016