چهارشنبه 11 اردیبهشت 1387

«شيطان‌ترين پدر دنيا» ؛ هجوم رسانه‌هاي خبري بين‌المللي براي بازديد از «خانه وحشت»، ايسنا

به گزارش سرويس «حوادث» ايسنا، پس از انتشار خبر اعتراف پدر اليزابت، دختري كه 24 سال در چنگال‌هاي بي‌رحم پدر اسير بود و پس از كشف خانه وحشت كه زندان اليزابت در تمام اين سال‌ها بوده، گروه‌هاي بسياري از رسانه‌هاي خبري بين‌المللي به سمت اين خانه بدشگون در شهر كوچك آمستتن در اتريش هجوم آورده‌اند.

ظرف 24 ساعت از انتشار اين خبر، شبكه‌هاي مختلف تلويزيوني و خبري همچون سي ان ان، بي بي سي، ام اس ان بي سي و اسكاي نيوز به همراه صدها خبرنگار و روزنامه‌نگار بين‌المللي براي تهيه گزارش از خانه شوم عازم اتريش شدند.

austrian_evil_father.jpg
در سراسر جهان، بسياري از شبكه‌هاي خبري، پخش سراسري برنامه‌هاي عادي خود را قطع كردند، تا اين خبر را به همراه بريده‌هايي از فيلم شهري كه جنايت جوزف فريتزل در آن شكل گرفت، پخش كنند.

بسياري از گزارشات روي زندان زيرزميني فريتزل كه رسانه‌هاي محلي اتريش آن‌ها را خانه وحشت ناميده‌اند، متمركز شده‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دختر 42 ساله اين مرد اظهار كرده كه جنايات پدرش عليه او از سال 1984 شروع شد كه او را به زور به اين زيرزمين برد.

در ميان شوك انتشار اين خبر كه هنوز مردم اتريش را رها نكرده، اين سوال مدام از سوي مفسران مطرح است كه چطور در اين مدت طولاني هيچكس متوجه اين جنايت نشده است.

شبكه اسكاي نيوز در گزارشي در رابطه با اين عمل وحشتناك به نقل از يك روانشناس آورده است: جوزف فريتزل احتمالا يك پدر ديكتاتور بوده كه تصور مي‌كرده، اين حق دارد كه نحوه زندگي فرزندانش را خودش انتخاب كند و به همين دليل حتي به خودش اين حق را مي‌داده كه به فرزندش تجاوز كند.

اين روانشناس مي‌گويد: احتمالا مادر اليزابت نيز به گونه‌اي در اين ماجرا فريب خورده و منكر داشتن هر گونه اطلاعاتي درباره آنچه در زيرزمين خانه‌اش اتفاق افتاده، شده است.

شبكه خبري بي بي سي نيز به فريتزل لقب "شيطان‌ترين پدر دنيا" را داده و اعلام كرد كه خبر جنايت اين پدر صفحه اول بسياري از روزنامه‌هاي معروف جهان را به خود اختصاص داد.

روزنامه اينديپندنت نيز او را با اين عنوان ناميد: "مردي كه اتريش را شكار مي‌كند".

روزنامه سان نيز در صفحه اول خود عكسي از دخمه مخوف را كه اليزابت و فرزندانش بيش از دو دهه در آن‌ها اسير بودند، چاپ كرد.

در همين زمينه:

دنبالک: http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36703

فهرست زير سايت هايي هستند که به '«شيطان‌ترين پدر دنيا» ؛ هجوم رسانه‌هاي خبري بين‌المللي براي بازديد از «خانه وحشت»، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016