Friday, Mar 31, 2017

صفحه نخست » آیت الله خاتمی در نماز جمعه تهران: هرکشوری به ایران نگاه چپ کند تودهنی محکم می خورد

ahmad_e_khaatami.JPGخطیب نماز جمعه تهران گفت: هر کشوری که بخواهد به این آب و خاک نگاه چپ کند تو دهنی محکمی به او زده و خواهیم زد.
به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی در نماز جمعه امروز تهران که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: در سال جاری و در خطبه های نماز جمعه بنا دارم درباره سبک زندگی دینی صحبت کنم.

وی گفت: رزمایش های نظامی ما در راستای تقویت بنیه نظامی بر اساس دستورات دینی است و از ابتدای انقلاب تاکنون به هیچ کشوری تجاوز نکرده و نخواهیم کرد.

خاتمی تاکید کرد: اما هر کشوری که بخواهد به این آب و خاک نگاه چپ کند تو دهنی محکمی به او زده و خواهیم زد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران درخطبه دوم با تبریک میلاد امام باقر (ع) و حلول ماه رجب گفت: این ماه مقدمه ورود به ماه شعبان و ماه رمضان است و باید آنرا قدر دانست.

وی با توصیه نمازگزاران به انجام اعمال مستحبی ماه رجب مانند روزه، نماز، اعتکاف و استغفار افزود: این کارها مهیا شدن برای حضور در ماه میهمانی خداست.

آیت الله خاتمی با اشاره به برگزاری اجلاس سران عرب در اردن آنرا با دو افتضاح همراه دانست و گفت: افتضاح اول آنها این بود که به سمت رسمیت شناختن دولت غاصب صهیونیستی رفتند و افتضاح دوم ادعای مالکیت جزایر سه‌گانه بود که لکه ننگی برای این اجلاس به شمار می‌رود. این جزایر ایرانی بوده و ایرانی خواهد ماند و هر کس بخواهد به آنها دست درازی کند تو دهنی محکمی می‌خورد.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به گذشت دو سال از تهاجم آل سعود به یمن اظهار کرد: در این مدت ۳۲ هزار نفر در این کشور شهید و زخمی شده‌اند، این جنایات یک مباشر دارد که آن دولت سفاک اسراییلی است و یک محرک مثل دولت آمریکا که برای عربستان سلاح می‌فرستد و یک مشوق دارد که آن سکوت سازمان‌های بین المللی است. دولت سعودی بیش از این کارنامه‌ خود را سیاه نکند و به اسلام آسیب نزند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy