Tuesday, Apr 11, 2017

صفحه نخست » داریوش سجادی: عملکرد قاطعانه رئیسی در مقابله با منافقین آرای او را افزایش می‌دهد

Darioush_Sajadi.jpgداریوش سجادی، روزنامه نگار مقیم آمریکا در گفت‌وگویی با اشاره به جایگاه مطرود گروهک تروریستی منافقین در ایران گفت: بدنه شهروندی ایران عملکرد قاطعانه رئیسی در اعدام منافقین در سال ۶۷ می‌تواند به سبد آرای وی کمک کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، داریوش سجادی روزنامه‌نگار مقیم آمریکا در گفت‌وگویی با اشاره به جاذبه‌های حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در نزد افکار عمومی ایران گفت: دیگر آقای رئیسی برخوردار از یکسری جاذبه هایی است که در این صورت می تواند سبد رأی خود را هم مشمول رأی اصولگرایان و هم تا حدود زیادی مشمول رأی معتدلین کند.

وی افزود: بر خلاف تلقی که به خصوص اپوزیسیون خارج از کشور در مورد سابقه آقای رئیسی در ماجرای اعدام های سال ۶۷ دارند و بر روی آن مانور کرده و می کنند اتفاقاً و برعکس در بدنه شهروندی ایران منافقین نزد غالب ایرانیان اعم از موافقین یا مخالفین جمهوری اسلامی تا آن اندازه کریه اند و مردم از عملکرد ایشان در پیوستن خائنانه شان به ارتش صدام و کشتن و ترور جوانان و شهروندان و مقام های ایرانی تا آن اندازه متنفراند که عملکرد قاطعانه آقای رئیسی در اعدام منافقین در سال ۶۷ را نقطه قوت، قاطعیت و اعتبار آقای رئیسی می دانند و این می تواند به سبد آرای آقای رئیسی کمک کند.

سجادی یادآور شد: پیشینه آقای رئیسی در چهارچوبی که مطرح کردم می تواند عامل موثری برای جذب آرایی باشد که رهبر انقلاب تاکید کردند. رهبر انقلاب تأکید کردند که قطب بندی جدید موجود قطب بندی بین انقلابیون و غیر انقلابیون است، پس اگر چنین قطب بندی بین انقلابیون و غیر انقلابیون در انتخابات شکل بگیرد آقای رئیسی نماینده قابل وثوقی می تواند برای عهده داری شاخص انقلابیون و جذب آرای انقلابیون باشد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy