Friday, Apr 14, 2017

صفحه نخست » دادستان کل: نوبت احمدی‌نژاد هم می‌رسد

Mohammad_Jafar_Montazeri.jpgدادستان کل کشور، بدون آنکه از محمود احمدی‌نژاد به طور مشخص نام ببرد، او را با یک دمل چرکین مقایسه کرد و گفت که به زودی نوبتش فرامی‌رسد.

خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی گزارش داده است که محمد جعفر منتظری، دادستان کل ایران در سفرش به یزد برای تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب استان یزد، سخنانی درباره پیشگیری از جرائم انتخاباتی ایراد کرد. او در بخش کوتاهی از سخنانش به محمود احمدی‌نژاد و سخنرانی او در اهواز هم اشاره کرده است:

«فلان آقایی در خوزستان فلان حرف‌هایی زده است، فلان جا حرف‌های دیگری زده، ما می‌گوییم نوبت آن‌ها هم می‌رسد و باید این دمل برسد تا به آنها هم رسیدگی کنیم.»

محمود احمدی‌نژاد ۲ فروردین در مسجدی در اهواز سخنانی درباره ضرورت پرداخت یارانه‌ها ایراد کرده بود. او در بخشی از سخنانش گفته بود:

«هر کی فکر می‌کنه ملت نمی‌فهمند نفهم‌ترین آدم‌های کره زمینه. هشتاد میلیون نمی‌فهمه، تو می‌فهمی؟ آخه این این چه استکباریه؟ این چه سلطنتیه تو وجود بعضیا پیدا شده است؟ این عزت رو را کی بهت داده؟ غیر از ملت داده؟ غیر از اینکه ملت داده؟»

برخی از نردیکان علی خامنه‌ای از جمله محسن رضایی تصور کردند که مخاطب حرف‌های احمدی‌نژاد، علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران است و از محمود احمدی‌نژاد خواستند این سخنان را تکذیب کند، او اما سکوت اختیار کرد.

6B091_w1023_s_s.jpg

فرداکاتور: شطرنج به شیوه احمدی‌نژاد طرح از مانا نیستانی
مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy