Saturday, Apr 22, 2017

صفحه نخست » میرسلیم ستادهای انتخاباتی خود را فعال کرد، شعار: راستی و درستی

Mirsalim.jpgرئیس ستاد انتخاباتی نامزد حزب موتلفه اسلامی گفت: ما در ستاد انتخابات مهندس میرسلیم حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از فرمایشات رهبرانقلاب را در اولویت فعالیت‌های انتخاباتی خود قرار داده‌ایم.

به گزارش ایسنا، محمدعلی امانی با اشاره به آغاز به کار این ستاد در سراسر کشور اعلام کرد: تمامی ستادهای مردمی انتخاباتی مهندس سید مصطفی میرسلیم در استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور با شعار «راستی و درستی» فعال شده است.

امانی اولویت ستاد انتخابات سید مصطفی میرسلیم را برگزاری انتخاباتی پرشور همراه با مشارکتی فعال از سوی آحاد مردم عنوان کرد و افزود: این ستاد رقابتی سالم، آرام، قانونمند و در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده و هرگونه تخریب کاندیداهای رقیب و هوادارنشان را خلاف سیاست‌ها و مشی حزب موتلفه اسلامی می‌داند.

رئیس ستاد انتخابات نامزد حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه هدف نهایی رقابت‌های انتخاباتی باید تقویت نظام و تحکیم مبانی انقلاب اسلامی باشد، گفت: ما در ستاد انتخابات مهندس میرسلیم حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از فرمایشات حضرت آیت الله خامنه‌ای را در اولویت فعالیت‌های تشکیلاتی و سیاسی خود قرار داده‌ایم.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy