Wednesday, Aug 16, 2017

صفحه نخست » بانوان اردبیلی در سالن والیبال: آمدیم چیزی نشد!

طرفداری - مجوز حضور بانوان در ورزشگاه های سطح کشور دوشادوش مردان و پسران، یکی از مسائل روز ورزش کشورقلمداد می شود که ظاهرا در دستور کار دولت دوازدهم نیز قرار گرفته است.

اجبار فدراسیون جهانی والیبال، پیش از این حضور اندک و حداقلی بانوان در دیدار های تیم ملی والیبال در سالن آزادی و در چارچوب رقابت های لیگ جهانی را رقم زده بود ولی این بار در سالن رضازاده شهر اردبیل، داستان متفاوت بوده است.

ph4444oto_2.jpgرقابت های انتخابی جام جهانی والیبال به میزبانی شهرستان اردبیل طی روز های گذشته برگزار شده و در این بین، استقبال بی نظیر مردم خونگرم این شهر، با حضور چشمگیر بانوان قرین گشته تا چشم انتظار تابوشکنی در آینده باشیم.

حضور بانوان در سالن محل دیدار تیم ملی والیبال مقابل قطر با شور و هیجانی مثال زدنی‌شان، محیطی دلنشین و خانوادگی و به دور از هرگونه دشنام و ناسزا را فراهم آورده و با استقبال بازیکنان و کادرفنی تیم ملی همراه شده بود.

بانوان حاضر در سالن رضازاده، با در دست داشتن برگه هایی، از مسئولین ذی ربط درخواست صدور مجوز حضور خود در ورزشگاه های فوتبال را داشتند. اتفاقی که شاید در روز ها و ماه های آینده رخ داده و رنگ و بویی دیگر به ورزش ایران زمین دهد. باید به نظاره نشست و منتظر ماند کدام رویداد، این تابوی بزرگ را خواهد شکست.

volleygirlsard1.jpgvolleygirlsard2.jpgvolleygirlsard3.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy