Sunday, Oct 15, 2017

صفحه نخست » نیوت گینگریچ: سوسمارهای مخالف ترامپ در وحشت خشک شدن باتلاقشان هستند

588kvg556ttpt2_small.jpgایران اینترنشنال، نیوت گینگریچ رئیس پیشین مجلس نمایندگان آمریکا و از اعضای بانفوذ حزب جمهوریخواه در دفاع از سیاست‌های دونالد ترامپ می‌گوید مخالفان او که در ساختار قدرت در واشنگتن جا گرفته‌اند از برنامه‌های ترامپ ناراضی هستند چون او «در حال خشک کردن باتلاق آنهاست». گینگریچ این مخالفان را 'سوسمارهای در قدرت' خوانده است.

وبسایت خبری 'هیل' از واشنگتن روز یکشنبه ۲۳ مهرماه در این باره می‌نویسد: نیوت گینگریچ می‌گوید «ترامپ در حال خشک کردن باتلاقی است که سوسمارهای قدرت در واشنگتن از آن تغذیه می‌کنند. ترامپ در حال انجام همان سیاست‌هایی است که در دوره انتخابات قول انجام آنها را داده بود. او در حال انتصاب قاضی‌های محافظه‌کار است و قوانین را تغییر می‌دهد.

ما در حال اجرای سیاست‌های هوادار منافع آمریکا در تجارت خارجی و سیاست خارجی پشتیبان منافع آمریکا هستیم. طرف مقابل انجام این اصلاحات و تغییرات را به معنای پایان شیوه زندگی مورد نظر خود می‌بیند.»

نیوت گینگریچ به آزادی اخیر گروگان‌های آمریکایی از دست طالبان در پاکستان اشاره کرد و گفت این در نتیجه‌ی تغییر سیاست خارجی آمریکا است.

وی گفت: «اکنون پاکستانی‌ها متوجه شده‌اند که دولت ترامپ چقدر از منافع آمریکا و مردم آن مصمّمانه‌تر از دولت باراک اوباما عمل می‌کند و با آزادی گروگانهایمان می‌خواهند ما را راضی نگه دارند زیرا می‌دانند که ما چقدر نسبت به اعمال آنها عصبانی هستیم.

اکنون بسیاری کشورهای دیگر هم متوجه مصمّم بودن ما شده‌اند و بار دیگر به ایالات متحده احترام می‌گذارند. این مسأله بسیار اهمیت دارد.»

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy