Friday, Nov 17, 2017

صفحه نخست » گردشکار ۹ صفحه‌ای سازمان اطلاعات سپاه برای بازداشت احمدی‌نژاد

ahmadinejadآمد نیوز: با زلزله‌ی مهیب غرب کشور و توجه افکار عمومی برای یاری رساندن به آسیب‌دیدگان این زلزله، صادق لاریجانی زمینه را بیش از پیش برای بازداشت محمود احمدی‌نژاد مهیا دیده است. رئیس پر حاشیه قوه قضائیه معتقد است تا نگاه مردم به سمت مناطق زلزله‌زده است، بازداشت تیم احمدی‌نژاد باید سریعا انجام شود.

یک منبع آگاه به خبرنگار «آمدنیوز» اطلاع داده است که صبح امروز گردش کار نه صفحه‌ای سازمان اطلاعات سپاه به همراه فایل‌های صوتی و تصویری از اقدامات محمود احمدی‌نژاد و تیم همراه وی، برای «عباس جعفری دولت‌آبادی» دادستان تهران ارسال شده و اکنون این گزارش در انتظار دستور دادستان مانده است.

بنا بر این گزارش، «شش تیم عملیاتی هفت نفره» برای بازداشت محمود احمدی‌نژاد و برخی یارانش با استفاده از عناصر عملیاتی سازمان اطلاعات سپاه و حفاظت اطلاعات قوه قضائیه تشکیل شده است.

این شش تیم قرار است علاوه بر بازداشت نفرات یاران احمدی‌نژاد و وی، به برخی اماکنی که اسناد و اطلاعات محرمانه در آن مخفی شده ورود کرده و این محل‌ها را از اسناد پاک‌سازی نمایند. هم‌چنین بر اساس این طرح قرار است ساختمان دفتر بنیاد ایرانیان نیز پلمپ شود.

روز گذشته نیز وب‌سایت دولت بهار در داخل کشور توقیف شد که چون دامنه آن بر سرورهای جهانی قرار گرفته بود، این وب‌سایت در خارج کشور در دسترس است. هم‌چنین صبح امروز وب‌سایت «احمدی‌نژاد دات آی آر» نیز توسط کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مسدود گردید.

بر اساس تقسیم‌بندی عملیاتی، قرار است سازمان اطلاعات سپاه «هدایتِ تأمین» عملیات را عهده‌دار باشد و عملیات بازداشت مستقیما با هدایت «صادق لاریجانی» و «عباس جعفری دولت‌آبادی» انجام شود. عناصر حفاظت اطلاعات قوه قضائیه نیز عملیات بازداشت را انجام خواهند داد.

هم‌چنین تیم عملیات برون‌مرزی هم برای این عملیات طراحی شده که قرار است این تیم، چهار نفر از نزدیکان احمدی‌نژاد را که اسناد و مدارک محرمانه‌ی نظام را در اختیار دارند، در یکی از کشورهای همسایه ایران ترور کنند.

تمامی شش تیم عملیات داخلی در مقر عملیاتی حفاظت اطلاعات قوه قضائیه واقع در خیابان حجاب، بلوار کشاورز مستقر شده‌اند و آماده دستور برای انجام عملیات بازداشت هستند. تیم عملیات خارجی نیز در یکی از کشورهای همسایه ایران حضور دارد و قرار است با تأیید نهایی شناسایی محل سوژه‌ها، عملیات‌ها همزمان در داخل و خارج کشور انجام شود.

ساعتی قبل یک نماینده از سپاه حفاظت انصارالمهدی به مدت ۴۵ دقیقه با سر تیم حفاظتی محمود احمدی‌نژاد دیدار گفت‌وگو کرده و پس از این ملاقات، سرتیم حفاظتی احمدی‌نژاد برای ملاقات با وی به محل اقامت او مراجعه کرده و با وی دیدار کرده است. از محتوای سخنان رد و بدل شده در این جلسه جزییاتی در دست نیست.

از سوی دیگر «اسماعیل خطیب» رئیس سازمان حفاظت اطلاعات قوه قضائیه طی گزارشی، آخرین اطلاعات پرونده و برنامه‌ریزی‌ها برای بازداشت احمدی‌نژاد را در اختیار آیت‌الله علی خامنه‌ای قرار داده است. این در حالی است که صادق لاریجانی با ارسال این گزارش از سوی خطیب برای رهبری مخالفت کرده است.

این منبع آگاه می‌گوید: «بست نشینی» تیم احمدی‌نژاد در حرم حضرت عبدالعظیم واقع در شهرری از بیست روز قبل توسط سردار زیبایی‌نژاد (نجات) در سازمان اطلاعات سپاه طراحی شده و عناصر نفوذی در دفتر احمدی‌نژاد با هدایت تصمیم‌گیران این دفتر، وی را در سناریوی طراحی شده توسط اطلاعات سپاه قرار داده‌اند.

چندی قبل محمود احمدی‌نژاد با اعزام واسطه‌ای به رهبری اطلاع داده است که اگر سپاه و قوه قضائیه بخواهند برای «بازداشت ما» اقدام کنند و رهبری ممانعتی از این امر نکند، مسئولیت واکنش‌های احتمالی و عواقب این اقدام بر عهده آیت‌الله خامنه‌ای خواهد بود.

رهبری در مقابل این پیغام احمدی‌نژاد راه سکوت را انتخاب کرده و تا کنون پاسخی به پیغام وی نداده است.

این گزارش آخرین تحولات پرونده بازداشت احمدی‌نژاد را شامل می‌شود و در صورت اخذ تصمیمات بعدی، موارد جهت اطلاع مردم منتشر خواهد شد. ممکن است با رسانه‌ای شدن این پرونده، برخی زمان‌بندی‌ها برای اجرای عملیات بازداشت احمدی‌نژاد تغییر پیدا کند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy