Wednesday, Dec 13, 2017

صفحه نخست » درگیری لفظی نمایندگان خوزستان با رییس سازمان حفاظت محیط‌ زیست، "شما فکر کردی من خانم ابتکارم!؟"

درگیری لفظی "نمایندگان" خوزستان با عیسی کلانتری (رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست جمهوری اسلامی) در اعتراض به نامه او به اسحاق جهانگیری برای انتقال آب سرشاخه‌های کارون... عیسی کلانتری به معترضان: شما فکر کردی من خانم ابتکارم؟ به تو هیچ ربطی نداره! خوزستان مشکل آب ندارد!

رئیس سازمان محیط زیست از مردم خوزستان عذرخواهی کند

اهواز - نمایندگان مردم استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی خواستار عذر خواهی رئیس سازمان محیط زیست از مردم این استان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس پاپی، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی شامگاه دوشنبه در شورای اداری استان خوزستان در جمع خبرنگاران در خصوص حواشی پیش آمده در این جلسه اظهار کرد: مسئله آب خوزستان از اهمیت زیادی برخوردار است و طی سال های گذشته مسئولان و نمایندگان این استان مخالفت خود را با انتقال آب از این استان اعلام کرده اند و اکنون نیز آثار منفی زیست محیطی انتقال آب را در خوزستان مشاهده می کنیم.

وی افزود: بحث ریزگردها و ایجاد کانون های گرد وغبار برای خوزستان به یکی از معضلات تاریخی تبدیل شده است. تاکنون خیالمان راحت بود که سازمان محیط زیست حداقل مباحث کارشناسی خود را رعایت می کند واجازه فعالیت درحوزه انتقال آب را نخواهد داد، اما چند روز قبل نامه محرمانه ای از رئیس سازمان محیط زیست ، خطاب به معاون اول رئیس جمهور مبنی بر وجود آب مازاد در خوزستان مشاهده کردیم، دراین نامه ذکر شده که برای آب بین حوزه ای می شود اقدام کرد.

dargiri_12102017.jpgپاپی گفت: این خطرناک ترین مکاتبه ای است که در طول سال های گذشته در زمینه انتقال آب انجام شده، زیرا سازمان محیط زیست که متولی نظارت بر جلوگیری از دستکاری در محیط زیست و طبیعت خوزستان است، خودش متولی این امر شده و آسیب زننده به طبیعت و محیط زیست خوزستان می شود. تاکنون هم سازمان محیط زیست هیچ پاسخی برای این نامه نداشته و در جلسه شورای اسلامی اداری خوزستان نیز به حضور کلانتری در این جلسه اعتراض کردیم و نمایندگان خوزستان همگی اعلام کردند به شرطی دراین جلسه حضور پیدا می کنند که کلانتری از مردم خوزستان عذرخواهی کند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy