Thursday, Feb 15, 2018

صفحه نخست » دکتر سیدامامی از سپاه چه فهمیده بود؟ بابک‌ داد

Babak_Dad_Small_new.jpgشک نکنید این بار، «فعالان محیط زیست» به رازی پی برده‌اند که نباید فاش می‌شد! قربانی این دانستن، استاد دانشگاه امام صادق و فعال محیط زیست دکتر کاووس سیدامامی بود. فرد امیدواری که برای زیستن زمین و جاندارانش می‌جنگید، نه برای کشتن خودش در توالت کثیف یک زندان!

🔹 او از افتضاحی سر در آورده که شاید معلوم کند «سهم برادران قاچاقچی سپاه!» از این خشکسالی نقطه‌ای ایران و زلزله‌های غیرمعمول و مسائل دیگر چقدر است؟ شاید برای همین است که باز هم پرونده‌های کلیشه‌ای جاسوسی را، این بار برای «محققان و فعالان محیط زیست!» جور کرده‌اند تا مردم را در بی‌خبری بگذارند.
مرگ مشکوک دکتر سیدامامی خواه زیر شکنجه و خواه قتلی تعمدای برای حذفش، گرچه بسیار تلخ است، اما نوری بر تاریکخانه «کارگاه خودکشی نظام» می‌تاباند که سبب خیر و آگاهی خواهد شد!

🔹 بنابراین بدون تردید قتل آشکار دکتر کاووس سیدامامی در زندان، احتمالاً برای «سرپوش گذاشتن» بر چیزی است که او (شاید با گروهش) در یافته‌های محققانه‌ی خود در محیط زیست «کشف» کرده‌اند. چیزی که نباید می‌دانستند!

🔹 سپاه از سدسازی (مانند شاهکار سد گتوند که مناطق کشاورزی خوزستان را در چندسال به کویری شوره‌زار تبدیل خواهد کرد) تا انواع «صنایع آلاینده و میکروبی» تا ماجراجویی غیراستاندارد در «باروری ابرها!» و آزمایش‌های اتمی و‌ موشکی و فعالیتهای زیرزمینی، قطعاً در بروز بسیاری از مشکلات زیست‌محیطی ایران نقش مستقیمی دارد که دیر یا زود فاش خواهند شد.

KSE.gif

🔹 حسی به من می‌گوید دکتر کاووس سیدامامی به عنوان یک محقق پیگیر و دلسوز محیط زیست، چیزهایی از ردپاهای مخرّب سپاه در محیط زیست ایران یافته بود که بهای دانستن‌شان «مرگ» است. برای همین هم تمام سپاه و نظام اسلامی در حال خاک ریختن روی «حقیقت» و جعل علت فوت او هستند.

🔹 اگر براستی خودکشی رخ داده باشد، چرا مسئولان باید از محاکمه و مجازات مدیران زندان و عاملان سُستی در مراقبت از زندانی «طفره» بروند؟ و چرا باید باز هم تمام عاملان این سهل‌انگاری و قتل شبه را پشت دیوار «نظام!» پنهان و مثل مرتضوی از آنها محافظت کنند؟
لذا می‌توان نتیجه گرفت که این قتل عمد، «حذف فیزیکی» دانشمندی است که چیزهایی فهمیده بود که بهای دانستن آنها در مافیای برادران قاچاقچی، «مرگ» است.


بابک داد
۲۴ بهمن ۹۶


🔹 تلگرام:
http://t.me/BabakDad
🔹 تماس:
babakdad2@gmail.com

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy